iago Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Heisann! La ut om mine problemer til en kompis og ble henvist hit. Håper derfor at denne tråden kan føre til en løsning på problemet mitt. Dere får unnskylde all min uvitenhet om databegreper og altdetder, men jeg er dessverre ikke særlig bevandret innen denne verdenen. Vel. Det som er galt er altså dette: Når jeg starter opp pcen min, vil rett og slett ikke skjermen vise noe. Strømmen sitter perfekt i, og det gjør også ledningen til maskina. Men bare jeg slår av maskina, skrur strømbryteren av og på igjen, og deretter slår pcen (og skjermen) på igjen, går alt som en drøm. Hvis jeg f. eks. må restarte i forbindelse med en installasjon e. l. nekter skjermen plent å vise noe igjen. Pcen later til å måtte slås på, slås av igjen, og deretter på for at skjermen skal fungere. Er det noen som har peiling på hva dette kan skyldes? Det er mulig at problemet oppsto da en kompis av meg kikket litt rundt i bios, men merkelig nok ikke endret på noe. Jeg har også gjennomført en formatering uten at det hjalp. Takker for all eventuell hjelp! Spør gjerne hvis mer info er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå