TanglewoodD Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 heisann! Min far har en kronisk sykdom - urinsyregikt. Det kommer av kjøtt osv. Hvis du drikker alkohol osv. så blir faktisk store toa veldig hoven og øm, og rød. Det er en smerteful sykdom Legen til min far har sagt at han skal spise "belg frukter/grønnsaker" men legen sa aldri hva det var. Mamma sa at det ikke er hans jobb, men det er det. Så jeg må finne det ut.. Noen som kan finne ut av dette? Mvh Stian_A Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) belgfrukt Endret 9. januar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
mark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg tror det er sukkererter osv Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 sykeste sykdommen jeg har hørt om Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Belgfrukt: Grapefrukt, sitron osv osv osv ---->> mer finnes på google om du har hørt om den... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Belgfrukt: Grapefrukt, sitron osv osv osv ---->> mer finnes på google om du har hørt om den... Det er sitrusfrukter. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Bananer da... hehe neida, bare kødder her. Bare skjønner ikke helt hvorfor folk ikke kan bruke google til sånt... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Erter av diverse slag er belgfrukter. Hvis du serpå f.eks sukkererter, så ser du at selve ertene ligger på rekke inni et lite "hus". Det er dette huset som er belgen. gixxermann: Det er ikke alle som er like flink å bruke google som enkelte andre er. Derfor synes jeg at man heller kan hjelpe de som spør om hjelp, uten å slenge med kjeften. Tenk hvor mye bedre verden hadde blitt da. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 gixxermann: Det er ikke alle som er like flink å bruke google som enkelte andre er. Men herregud da. Tast inn Belgfrukter i søkefeltet og trykk Enter. Her er det da vel ikke snakk om å være flink. Det er bare å gjøre det. Sheesus Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er også enkelt å holde kjeft hvis du ikke har planer om å hjelpe til på en konstruktiv måte. Jeg mener å ha lest noe om belgfrukter på frukt.no, men fant det ikke igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå