alexern Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 den blei smuud da men de skruene stakk litt ut... skal du prøve å gjøre no med det eller treffer de ikke cpu? hvis de er utenfor så er det jo ett fett Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg skal skru skruene lenger inn, må bare lage litt større hull i platen. Jeg må og kappe av platen et par milimeter, sånn at det passer med socketen. Skruene kommer til å ligge på putene på CPUen. Gode gamle K6-2en Tror den er like stor som K7. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Et bilde av finishen under blokken: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 niiice effekt! Hvilket grid avsluttet du med ? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Avsluttet med 1200. De hadde ikke noe finere i de butikkene jeg var i Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 varå kjøpte i dag jeg å men di hadde heller ikke finere en 1200 Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 blir det så blankt av å pusse med 1200 papir fikk lyst til å pusse kabinettet mitt så blankt Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Er du snill å lager en sånn til meg å Veldig fin finish. Dette klarer du. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Det var ikke så blankt før jeg polerte litt med Blue Star Jeg ser ripene etter pussingen, siden jeg bare brukte opp til 1200 Endret 5. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Likte den vannblokka Har du fått tak i raddis? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Snakk med simen1 om plansliping og slikt du.. trenger ikke være bra å bruke fint papir. han har veldig god peiling på varmeledning og termiske egenskaper. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 X-tremeOverclocker: Takker! Jeg var på SIM i ferien, men det var stengt Det stod noen biler der, skal kanskje opp på torsdag og se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
expoke Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 NIce ..!! stå på .. skal du lage / kjøle noen andre komponenter ? stå på Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Skal kjøle northbridge, og kanskje PSU og GPU Bestilte pumpe og vifter i går, så de kommer nok om noen dager. Begynner og å bli ferdig med CPU-blokken. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Update! Nå er det kun litt pussing og testing, eventuelt tetting hvis den ikke er helt tett, på CPU-blokken. Her skal det kuttes. Ferdig kuttet. Hull til 5mm blå LED. Måtte kutte av litt av gjengene på niplene for at de ikke skulle komme for langt ned. Klarte å knekke noen kutteskiver. Testkortet mitt: ASUS P5A Socket7 med en AMD K6-2 400MHz Etter en rask fjerning noen kondensatorer, litt av ATX-kontakten, en viftekontakt, og laget noen hull, med drill og avbiter var det mulig å feste blokken. Litt av ATX-kontakten ligger på tastaturet IKKE PRØV DETTE PÅ HOVEDKORT SOM VIRKER! Blokken montert. Har borret litt større hull i kobberplaten, så nå går skruene lenger inn. Alle sprekker som skal være tette er fylt med silikon. Med en blå LED fra clas ohlson Ris? Ros? Spørsmål? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) d ble fett har rød LED i min blokk med det ble kulere med blå . Endret 9. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Den ble NYYYDELIG! Hvor mange LED`s har du inni blokken? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Takker Det er bare en LED i blokken. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Blir det ikke finere med en i hver ende? Eller medfører dette noen problemer, slik at du ikke kan gjennomføre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå