Espen-neXuZ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Frozen Tux ja kongebra.. Begynner og ta form dette her nå! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Stilig Må si jeg ble litt skremt når jeg så du satt kobber kanten rett ned på den stakkars icemat'n din... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ble ingen riper i den. Og den blir snart byttet ut med en tre/teflonmatte som jeg holder på med. Holder på med å lodde på rørene nå. Venter bare på at den første siden skal bli kald, og så skal jeg lodde sammen den andre siden. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fint arbeid :-) Gleder meg til å se neste update Lenke til kommentar
expoke Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ser veldig bra ut dette her gleder meg til du begyner med blokkene !! GL & HF Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 jævelig kul den tanken ass Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Lurer på om jeg skal runde kantene eller hjørnene litt. Tror dere det hadde blitt bedre enn sånn det er nå? Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Moro lesning. Gjennomført Hvor har du kjøpt plexiglass? lurer på den tykke du haddde. hmmm, de hvite prikkene på bildet kan være plexiglass spon/støv. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Fikk et avkapp med 6mm plexi hos glassmesteren. Prikkene kon når jeg tok bildet av tanken med blått lys i mørket. Tror ikke at det var plexistøv i linsen. Det kan heller ikke være blitzen som lyste opp støv, for den var av. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 sikkert bare kamera som ikke takla mørket... jeg har fått det på mitt et par ganger.... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Har fått litt kobber av en kamerat(Espen-neXuZ, takk til han ) som jeg tenkte å bruke til kjøleribben i CPU-blokk. Biten som jeg fikk er 5mm tjukk, bunnplaten er 1mm, kanskje litt tynnere, og plexien er 6mm. Er det nok med 5mm til ribbene, eller vil det gi mye dårligere kjøling? Endret 9. februar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 5mm er litt lite, men det er jo mange cpu blokker som ikke har ribber i det hele tatt ? Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dette blir bra Tanken ble driiiit fin Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Lurer på om jeg skal runde kantene eller hjørnene litt. Tror dere det hadde blitt bedre enn sånn det er nå? Jeg synes det var pent med "rette" hjørner... Men det er jo smak og behag Digget tanken Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Lurer på om jeg skal runde kantene eller hjørnene litt. Tror dere det hadde blitt bedre enn sånn det er nå? Jeg synes det var pent med "rette" hjørner... Men det er jo smak og behag Digget tanken Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Update! Da var HD-blokken ferdig. En plate fortinnet. Et rør fortinnet. En side ferdig loddet. Katten trodde at jeg lagde mat... Ferdig loddet. Espen-neXuZ var hos meg en dag og skar hull i toppen på kabinettet, og jeg fikk aluminiumsplaten han hadde skjært vekk. Jeg kuttet at to striper, pusset dem og bøyde dem. Med hull, for festing i trekabinett og for skruene som skal til harddiskene. De skal limes fast med superlim. Problemet var å få av korken på limen Den knakk, men det gjorde ingenting, for jeg fikk ut nok lim. Limt fast. Et til, sånn den skal stå i kabinettet. Hva synest dere? Er det noe som kunne vært bedre? Bare spør hvis det er noe som mangler. Endret 9. februar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Espen-neXuZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 nå begynner ting og ta form her!! Har troen på at du har peiling på ka du driver med ser jo så konge ut!! stå på! Lenke til kommentar
Espen-neXuZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 eg har ikkje sett noen cpu blocker med ribber eg.. har bare sett slike veher nedi der som forsinker vannet :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå