Nilsen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ikke nålenger Ta deg en titt under tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du Må lage ein stor å fin sluttvurering (oppsumering) når du er ferdig.... fLÅÅT arbeid Lenke til kommentar
RaidHenrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Steik så forbanna NAJS altså...! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sunde er ikke så langt fra Bømlo det Stå på! Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 must have!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hva brukte du for å feste sammen plexien i vanntanken og hvordan har du tenkt på løsningen med pumpen? tror jeg skal lage meg en ny vanntank når jeg får mitt Thermaltake big water sett Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg brukte sikaflex til å lime sammen tanken. Har ikke tenkt så mye på pumpen enda, men jeg tror den skal bestilles om et par dager. Det blir sansynligvis Hydor L30. Satser på å bli ferdig med tanken i morgen eller på lørdag. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ok! kjekt å vite good luck med resten Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Update! Routeren var død i helgen, så det ble ingen update da, men nå virker det, og nå kom updaten! Nå er tanken ferdig, og her kommer bildene: Boret to nye hull, for å få plass til flere LEDs. Alle sidene limt sammen med sikaflex. Festeplaten med Tux limt fast. Overflødig sikaflex vasket vekk med isopropanol. Og et bak... Mørkt, med lys fra blå LED-vifte. (hvor kommer prikkene fra? ) Har også begynt å bore hull i HD-blokken. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Ser veldig bra ut! , digger den plata med Tux du har forran på vanntanken! Skal begynne å lage vannkjøling snart jeg og , kjøpte kobber i dag, og skåret ut cpu blokka Stå på videre! Endret 31. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har venta på denne updaten i ei uke nå Drit rått Stå på Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) sirkulerer ikke varmen med uttrekksvifta fra kabinettet? EDIT:så veldig ålreit ut btw Endret 31. januar 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Takker for rosen! Tror dere det hadde blitt bedre hvis jeg hadde rundet kantene på tanken litt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med å farge korken litt? Flott tank forresten Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Skal sette på en ny kork og lakkere den svart, samme farge som kabinettet den skal stå i. Må bare rydde litt i kjelleren, sånn at det er mulig å lakkere uten at masse verktøy, kobber, plexi og sånn ikke blir svart. Endret 1. februar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Espen-neXuZ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ser bra ut dette Viljar AKA Vågebu Gleder meg mest til det er på plass i pc en og skal testes eg.. Håper det funker bra. kommer det sikkert til og gjøre Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Må nok testes utfor PCen først. Og det kommer ikke inn i PCen før jeg er ferdig med kabinettet på sløyden. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 HD-blokk update! Har gjort litt i kveld også. Kobberplatene pusset med 600-800-1200 våtslipepapir, og så polert med noe bilpolerings ting jeg fant. Markering av hull. Nå var IBM(Ikke Bruk Meg) disken kjekk å ha Og her bores det... Ferdig boret, og pusset med 800-1200, og til slutt litt polering. Testmontering av gammel Quantum disk og floppy. Den andre siden. Hva synest dere? Blir kanskje litt lodding i morgen. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Dette så bra ut Skal også lage vannkjøling selv, så kan godt tenkes jeg tar noen små fikserier fra deg også Lykke til! Endret 1. februar 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Bare lån ideer hvis du vil Noen som har forslag til et bra navn til prosjektet? Er Frozen Tux bra, eller er det noen som har noe bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå