Vågebu Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Finishen kan bli ganske blank hvis jeg pusser ned klarlarlakken, og tar flere strøk. Men synes egentlig at det er ganske fint med halvblankt og. Ser ikke riper så god heller da. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Liten update! Lager ny CPU-blokk, for å få litt bedre temperatur. Bunnplaten, målene er 5x7cm. Bunnplaten og det som skal bli ribber. Ribben er 20x30x5mm. Den skal loddes fast i bunnplaten. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Har laget ribber med baufil nå, men jeg lurer på om jeg skal bore litt med 1.5mm borr for å få litt større kjøleareal. Vil det hjelpe på ytelsen? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 En liten Update! Går litt sakte nå, på grunn av skole og jobbing med båten, men her er noen bilder: Sager til ribber med baufil. Ferdig med ribbene, borret litt med et 1.5mm borr for å få litt større kjøleareal. Fikk 11 ribber, med 1mm mellomrom mellom hver ribbe. Ribben og bunnplaten. Loddet fast ribben i bunnplaten, men etter litt pussing ser jeg at jeg borret litt for langt ned, så det ble et lite hull, ca 0.4mm i diameter. Bildet ble desverre litt uklart. Kastet den på komfyren igjen, og loddet igjen hullet. Sånn så det ut etter litt pussing. Har desverre ikke makrofunksjon på kameraet mitt, så jeg kan ikke gå nærmere uten at det blir uklart. Oppsiden. Har begynt på vannkammeret av plexi, og toppen og, men fikk ikke tatt bilde av dem, for kameraet var tomt for strøm. De bildene kommer senere. Hva synes folket? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvilken båt har du? Har du en logg om den? Uansett.. Ser bra ut med blokka til nå! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ser bra ut dette ja. Brukte du lang tid på å sage ut ribbene? Likte det fotoutstyret ditt Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 El Netzor: Snakker med deg om båten over IRC. Takker. sigen: Takker. Tok en dag å sage til ribbene, men da gjorde jeg og andre ting, som å spise og pusse båt. Er egentlig fatter'n sitt fotoutstyr, men det er jeg som bruker det nå. Hadde det vært digitalt skulle det blitt litt bedre worklog-bilder. Lenke til kommentar
danni Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 det blir nice. rart at du fortsatt har denne workloggen hehe den ehar vert oppe ganske lenge og jeg har klart å somle meg igjennom nesten alle sidene Lenke til kommentar
danni Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 foresten har sett noe rød veske som noen har i vannkjølinga men husker ikke hvor men det selges på biltema men da er problemet hva heter det ? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Kan ta lang tid å bli ferdig med noe. Bare se på Karamba sitt prosjekt 2, og Dr. Spawn sin UltiMAME. Det har vært lite aktivitet der i det siste, men jeg tviler ikke på at det blir ferdig en gang. Det røde fra Biltema noen har i vannkjølingen er nok frostvæske. Jeg bruker blå frostvæske fra Statoil. Vurderer å lakkere kabinettet på nytt, klarlakken ble litt ujevn på den store siden uten vindu, hvis dere skjønner. danni: Bruk -knappen neste gang du vil legge til noe i innlegget ditt. Endret 29. august 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
danni Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 takker for det da blir det en tur opp dit ja men hvordan gårt det med kabbin din a ? ujevnt høres ikke bra ut Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Update Lenge siden sist, men her er en liten bildeupate. Har brekt armen, så set blir litt vanskelig å gjøre noe de første ukene. Toppen gjenget opp, og gjengene på niplene er dremlet litt kortere, sånn at de ikke kommer lenger ned enn nødvendig. Alle delene teipet sammen, klart til borring av hull til skruer. Under blokken, har markert hvor hullene til festing skal være. Ris/ros/kommentarer/spørsmål? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Jeg leste netopp gjennom hele prosjektet og dette her er bare mmmm Tror nesten jeg også har lyst til å lage egen vannkjøling og trekabinett. Jeg vet om en radiator fra en kadett 1.6, så er det vel bare å lage cpu og gfx blokk Edit: Håper nipplene blir tett Endret 6. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Er blokka ferdig nå? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Leste gjennom hele (så gjennom da ;p) og ser helt rått ut! Ble du ferdig med blokka ell? har ud noe bilde av sluttresultatet? *bbuummpp* Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Har ikke fått gjort noe i det siste, på grunn av en liten ting. Håper bildene forklarer det meste. Håper å være klar til å fortsette etter jul. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Huff da, så ikke bra ut! God bedring Øyvind Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Huff da, så ikke bra ut! God bedring Øyvind 5231832[/snapback] Er det hva jeg tror det er? Har brekt håndledd sjøl, gjør *******s vondt God bedring Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ouch! så ikke godt ut nei. God bedring!! Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Er det hva jeg tror det er?Har brekt håndledd sjøl, gjør *******s vondt God bedring 5237812[/snapback] Nabb:P jeg har _brukket_ begge håndleddene jeg... samtidig! Fikk riktig nok stål pinnene operert inn i armen jeg da.. Vet det ikke er godt. God bedring Endret 1. desember 2005 av The one and only Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå