Vågebu Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Update! I går kveld satte jeg inn niplene i tanken, sagde ut den andre siden til hd-blokken, og begynte å pusse den. Hadde ikke stor nok gjengetapp, så jeg måtte prøve nødløsningen. Jeg prøvde først i en liten plexirest før jeg gjorde det på tanken. Jeg lagde først et hull som var så stort at nippelen akkuratt ikke kom inn, og skrudde den inn. Funket fint det! Og så var det bare å gjøre det samme i tanken. Niplene. Går det bra? Så ut som det gikk fint ja. Testbiten lagt oppå siden, for å få like stort hull. Sidene med nipler skrudd fast. Hele tanken satt sammen. Bare spør hvis det er noe Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hadde blitt litt mer stil over det viss du hadde funnet eller lagd en finere kork :/ Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Kunne jo prøvd å lakkere den svart da. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ser veldig bra ut det der, stå på videre! Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Nydelig vågebu.. Stå på Bra me fekk plexie eller hva ser kjempe bra ut Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Nå har jeg Sikaflex, som jeg skal lime tanken sammen med, men jeg har ikke isoprynol(sånn det skrives?). Jeg har rødsprit, men jeg har hørt at isoprynol skal være bedre. Er det godt nok med rødsprit, eller bør jeg kjøpe isoprynol? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå har jeg Sikaflex, som jeg skal lime tanken sammen med, men jeg har ikke isoprynol(sånn det skrives?). Jeg har rødsprit, men jeg har hørt at isoprynol skal være bedre. Er det godt nok med rødsprit, eller bør jeg kjøpe isoprynol? Kommer ann på hvor kresen du er! :!: jeg brukte rødsprit og det funka mer enn bra nok!! Man tar det man har! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nå har jeg Sikaflex, som jeg skal lime tanken sammen med, men jeg har ikke isoprynol(sånn det skrives?). Jeg har rødsprit, men jeg har hørt at isoprynol skal være bedre. Er det godt nok med rødsprit, eller bør jeg kjøpe isoprynol? isopropanol? Lenke til kommentar
torsk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg anbefaller å bruke kondensfjerner. Det inneholder 90% isopropanol, og er endel bedre en rødsprit. Men du kan jo teste med rødsprit først. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hvor selges kondensfjerner/isopropanol? Bensinstasjonen? Og hva koster det, sånn ca? Lenke til kommentar
torsk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Selges på bensinstasjoner ja. Pirs varierer iforhold ti hvor stor flaske, men det er ikke så dyrt. trur jeg betalte 15 kr sist. Lenke til kommentar
expoke Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) kjempefin tank!! skal selv lage tanke snart. ok vis jeg stjeler noen ideer ? gleder meg til og se fortsettelsen på dette. Endret 17. januar 2005 av expoke Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Stjel hva du vil, bare ikke kom og stjel det fysisk Kommer snart en liten update. Lenke til kommentar
expoke Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 når skal du begyne på blokkene? hvilket design skal du velge på dem? stå på Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Liten HD-blokk update: Nå har jeg sagd av kobber-rør til hd-blokken, pusset, og pusset litt mer Og bilder: Røret som skal sages opp. Sagd og pusset med 120->600->800 Teipet sammen. Disken var en IBM 41gig, hvis noen lurte på det. expoke: Har jo begynt på HD-blokken Tror det blir TDX-design på CPU-blokken. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Likte HD-blokka. Håper den kjøler bra og da. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hva skal du bruke isopropanolen til? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 andrekr: Skal bruke det til å vaske tanken før jeg limer den sammen. Noxy: Takker! De hadde ikke isopropanol på bensinstasjonen, men jeg har litt lynol. Duger det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå