Turgon Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 KOmmet noe lengre? Update snart? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Har jobbet mye de siste dagene. Update kommer i morgen. Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har jobbet mye de siste dagene. Update kommer i morgen. Härlig... (svensk tastatur, er i sverige) Glede seg til i morgen Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har jobbet mye de siste dagene. Update kommer i morgen. Härlig... (svensk tastatur, er i sverige) Glede seg til i morgen Nei, det er jo idag !!! BTW: Kommer den updaten snart ?! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jaja, hvor ble den Updaten av? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg er imponert! Lest meg igjennom nå og må bare si at dett er et veldig godt stykke arbeid! Eneste jeg har å sette fingeren på er at jeg gjerne skulle sett deg beholde utseende til treverket og ikke lakkere det, menmen. Veldig bra for det! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Update! Har jobbet mye de siste dagene, for å bli ferdig til et LAN. 10 folk med PC her nå, inkludert 5 admins.. Men håper av det kommer flere i morgen. Men noen bilder: Har lagt blå LEDs i føttene, og frest et spor i bunnen som strømkablene skal ligge i. Kablene er loddet på en modifisert molex-viftekontakt. Loddet på en ekstra viftekontakt, og satt dem på 5V. Sparklet over sporet med kablene i, så de ikke synes når det er lakkert. Tok av toppen på tanken, for å fikse på korken. Litt for er også nødvendig for å overleve. Dremlet litt for at luften skulle komme lettere ut. Hadde og litt silikon over sikaflexen, for å være på den sikre siden. Etter mange timer sparkling og pussing var det endelig klart for lakkering. Ferdig primet. Har laget vibrasjonsdempende pute til pumpen, av sitteunderlag og silikon. Lagde til diskene og. Lakkert svart. PCen strødd utover benken min. Stealth deksel til DVD-brenneren. To fjærer fra to kulepenner blir fort til to mindre fjærer. Gammel goop blir fjernet. Ny AS5 lagt på. CPU-blokken montert på HK. HW og vannkjøling i kabinettet. Og det var faktisk liv i maskinen og. Lakkfinishen. Prøvde å smøre turtle wax på lakken, i håp om at det skulle bli blankere. Det gikk ikke så bra, lakken ble litt gråere enn den var. Er det noen som vet hvordan jeg kan få det fint igjen? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Sinnsykt fiiiint ! Du har ikke funnet ut temps o.l ? lurer litt på hvor godt blokkene og hdd kjøleren finker. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 CPU-tempen er 62 grader i speedfan nå, men det blir nok bedre når luften er ute av systemet. Maxtoren likker på 43 grader, og samsungen ligger på 23. Tviler på at tempen på diskene er helt riktig, maxtoren viser fol mye, og samsungen for lite. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 CPU tempen hørtes også litt høy ut.. Kanskje feillesing det også ? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Kjempefint, jeg er skikkelig imponert! Men jeg ville heller ha lagd noen flere detaljer i børsta stål F.Eks. Håndtak? Eller drevramme? O.l. Endret 19. juli 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvis Luften ikke er ute av systemet kan det ha litt å si på tempen, men kan også være litt feil den temp målingen. Men pcen ble stilfull, kjempekult. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Tempen i speedfan er nok ikke helt riktig, men hvis den ikke nærmer seg 30-40 når luften er uten må jeg prøve å stramme skruene. Takker for kommentarene! Endret 19. juli 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ser bra ut dette ja, men hva er det jeg ser på det 3. nederste bildet? Har du ikke lakka i toppen? Ellers topp, likte LED-føttene Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Dritstilig!! Blir ikke særlig overasket, for prosjektet var dømt til å ende så bra det gjorde.. Utrolig stilig, hele greia, alle de små detaljene også.. Kunne bygd et sånt til meg også for å beskrive for mye jeg likte det! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) sigen: har ikke lakkert der nei, hadde ikke nok lakk til det. Takk. Glisevask: Takk. CPU-temperaturen i speedfan var ganske feil, når det i speedfan viste 65, viste BIOS 40. Endret 20. juli 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Nå har jeg gått gjennom hele tråden, å jeg ønsker jeg selv hadde klart å laget vannkjøling, har alt jeg trenger, men ikke "skillsa" til å lage det Men dette ble veldig bra, keep up the good work Håper mitt blir like bra snart, så kanskje jeg får råd (neste år?) til vannkjøling Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Skills har du hvis du vil. De fleste over 15-16 år bør klare å lage vannkjøling, bare de tar seg god tid, og er nøyaktig. Og hvis det er noe du lurer på kan du spør i forumet. Håper det kommer en vannkjølings-update fra deg snart. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 lakk finnishen var vel ikke den beste, men - et fint stykke arbeid du har lagt ned i dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå