12Anonym12 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette blir bra Dette ER bra... jaja JAJA Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 PioUs-JiN: Slangene kan bøyes ganske mye uten at de knekker. De er myke og fine, og har 3mm vegger. Lette å få på niplene. Sikkert enda lettere hvis du varmer dem opp. MixMaster: Det skal være blank svart. Takk til alle andre! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har noen PVC slanger liggende og. Vet ikke om jeg har blitt påvirka av silikonslangene eller om de blir sinnsyk harde over tid. De er ihvertfall veldig harde. Lenke til kommentar
danni Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 hei har følgt med på prosjektet ditt DET ER GENIALT sjønner ikke hvordan du har klart alt det der jeg fikk i allefall ideen om å lage nytt kab. jeg også Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Update! Fjernet kanten rundt den minste døren, siden den den var litt for elastisk. Lagde selvførgelig en ny da. Den nye kanten limes på. Som dere ser bruker jeg litt utradisjonelle verktøy til å sett press på det. Hmm.. Hva har skjedd her da? Litt høvling, så kanten blir jevn med finerplatene. Kanten er dremlet innvendig, så døren går igjen. Litt sparkel, så blir det fine og runde kanter. USB-portene på plass, bare en liten finpuss igjen, så er de hullene ferdige. Og noen oversiktsbilder til slutt: Hva gjenstår? * Pusse * Sparkle * Pusse * Eventuelt pusse og sparkle litt mer * Litt finpuss innvendig * Lage ståldeksel til DVD brenneren * Pusse stålfronten * Montere LEDs * Lakkere Så er det vel ikke så langt fra ferdig. Skulle veldig gjerne hatt et bedre kamera, får ikke med alle smådetaljer med det jeg har nå. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ser bra ut dette (as always) men USB-portene ser litt sjeve ut i forhold til både hverandre og kabinettet, er det sånn eller er det bare bildet? Likte det bildet hvor kabinettet "ser utover fjorden", mangler bare et kabinett som holder det med selskap Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 vakkert likte det nest siste bildet hvor kassa "ser ut mot havet" hehe Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 I just love it! Dette blir PENT! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Hullene er ikke helt rette, men jeg skal prøve å fikse det. Er ikke så lett uten riktig verktøy. Takker for de hyggelige kommentarene! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Se her ja, pent detta! Så absolutt.. Gleder meg til å se oveflaten utenpå kabinettet når det er ferdig! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 vakkert likte det nest siste bildet hvor kassa "ser ut mot havet" hehe Ja hva var det egentlig du tok bilde av Men meget bra arbeid!!! Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 dette var bare konge!!! kjempe spennende å følge med på GL videre Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nice tank Hadde vært fetere med silver på hdd blokka da. hvor mye rommer den tanken foresten? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Takk for de hyggelige kommentarene! Tanken rommer 2-3dl. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ser kjempe bra ut Gleder meg til update igjen. Kan du ikke bruke den LEDen som er i CPU blokka di til HDD LED da? Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Herlig, vakkert, supert kan man si mer? Spendende worklog her og ja _HELT SUPERT_ Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Drunken_Master: Takk! Tror jeg skal klare meg uten en blinkende LED. Kan jo høre at diskene lager litt ekstra lyd. ViolenT: Takk! Holder forresten på med prøvekjøring av vannkjølingen nå. Målet er å være ferdig med kabinettet, og ha vannkjølt CPU og HDD til den 19., for da skal jeg på LAN. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Detta ble pent! Fortsett sånn Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette kabinettet her er NYDELIG hmmmm.... (får ideer jeg nå..) kanskje det blir et hjemmesnekra kabinett på meg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå