storbonden Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Gidder noen fort summere opp hvordan en matter plexi føtter? Samt hvordan en får lys i det? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Gidder noen fort summere opp hvordan en matter plexi føtter? Samt hvordan en får lys i det? sandpapir, gjerne et fint et et borr til få plass til en lyddiode, + strøm = done Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Hvorfor skal du ikke ha HDD-LED? Fant ikke en bra plassering til den, så da kan jeg heller være uten det lyset som blinker i tider og utider. Har jo faktisk en LED på OS-disken som blinker når den er aktiv, så jeg har jo litt kontroll. Takk for rosen! Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har lite erfaring med elektriske saker annet en sånn tazer jeg lagte av et engangskamera.. Noen forklaring på hvordan man kan få strøm? Veldig lett forklart takk Lenke til kommentar
FaO Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 den var jo NYDELIG da keep us updated! Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Her har du virkelig bygget med sjela! virkelig inspirerende prosjekt! pass på at den Hdd magneten ikke påvirker noe. f. eks en data skjerm (CRT) på siden av kassen. noe som ville ha gitt sterke utslag. keep going! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Update! På grunn av eksamen er det ikke gjort så veldig mye i det siste, men her kommer en liten update. Har desverre mistet noen bilder på grunn av et kamerakræsj(sier bare HP), men her kommer noen av de jeg har: Patentbåndene brenneren skal henge i er limt fast, og overflødig lim dremles vekk. Hovedkortbrettet pusset med 800 våtslipepapir, og kantene er finskjært med co/techen. Har laget eject-knapp til brenneren. Kanten dremlet, så døren går igjen. Litt lim i sprekkene for at den skal holde seg stabil. Pusset kanten bak på sidedøren. Kant rundt den store døren limes fast. Litt dremling... Kanten er limt på, og høvlet, sånn at den er like høy som døren. Litt sparkel her og der... Var på clas og kjøpte 12mm PVC-slange, m4 umbrakoskruer og ultrablå LEDs. Stålfronten festet med de nye skruene. Hva synest folket? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 sweet ser ut til å bli veldig så fint dette Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Pent, absolutt pent! Ser robust ut også.. KOTGW! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 thats the way aha aha i like it look goooooood Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ser bra ut dette, gleder meg til alt er ferdig, er ikke i tvil om at dette blir fint til slutt (er jo allerede litt fint) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det blir jo bare dødsbra!! Hvordan sparkel bruker du på kabinettet? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Bruker Jotun finsparkel. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hm.. meget bra må jeg si men noe jeg lurer på.. hvordan er de pvc slangene fra clasern? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette blir bra Dette ER bra... Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ah, blir veldig bra! (Dette er et tegn på latskap da det sikkert står tidligere i tråden, men ) hvordan farge skal du ha på kabinettet ditt til slutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå