Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ser utrolig bra ut! stå på! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 sigen: Takk! Limen og diverse skruer som ble for lange skal fikses. gunz og nikk0: Takk! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Bra jobba! Det med Tux som stirrer ut det lille hullet ble drit fett! Kan vi få et bilde når det er lys i tanken og se fronten da? El NetZor Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Har desverre ikke mer enn en 5mm blå LED for tiden, men bilde kommer selvførgelig når jeg har fått alle LEDs på plass. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Blir det update snart eller? Gleder meg til å se utviklingen! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Update kommer når jeg har litt å vise. Har forresten begynt å tenke på NB-blokk nå, men må få tak i litt mer kobber hvis jeg skal bruke det designet jeg har tenkt på: Kobber til venstre, plexi til høyre. Ja, vet at jeg er flink til å tegne. Diablito har lagd en ganske lik blokk. Endret 20. mai 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Så egentlig grei ut den, og du trenger ikke mer skills i tegning enn at du, og muligens noen andre forstår deg, og det har du Lenke til kommentar
zokra Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Veldig pent, forsett med dette fine arbeidet... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 merker det er en stund siden jeg har vært her gått glipp av mye fint veldig bra Vågebu Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Netzor: Update kommer når jeg har litt å vise. Diablito: Takk! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Update! Nå er kabinettet inne til vurdering på skolen, selv om det ikke er ferdig. Skal prøve å gjøre det ferdig til utstillingen, får det sansynligvis med hjem igjen i morgen. Men her er noen bilder: Målte hullet til I/O-portene feil før jeg sagde, og nå skal det fylles igjen. Med litt sparkel skal det bli bra. Sponkant rundt døren, den skal dremles og sparkles sånn at kanten blir litt rund. Har dremlet innsiden av kanten, fremdeles en liten millimeter igjen på langsiden. En magnet fra en gammel harddisk. Tror det var en Quantum 8gig. Freste litt med co/techen, og limte magneten fast med superlim. Sparklet over magneten. En skrue skrudd inn og limt fast (må være sikker på at det henger ) Etter litt dremling og sparkling er overflaten jevn. Skruehodet som henger mot magneten. Kom med ris/ros! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ser meget bra ut sålangt Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ser meget bra ut sålangt Helt enig! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ser meget bra ut sålangt Helt enig! Ennå mer enig ! Likte måten du festet døren på.. Men skal du ka en "knott" på skruen eller ? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Takk for rosen! m3tro89: Prøver å ha sidene så clean som mulig, men hvis det blir for vanskelig å få døren opp, blir det sikkert et lite håndtak. Tror forresten at jeg dropper HDD-LED. Får heller koble opp noe innvendig hvis savnet blir for stort. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ser meget bra ut sålangt Helt enig! Ennå mer enig ! Likte måten du festet døren på.. Men skal du ka en "knott" på skruen eller ? Hiver meg på denne bløgen jeg også, og jeg likte også måten du festa døren på, bra at du fikk brukt den gamle HDD`en da Hvorfor skal du ikke ha HDD-LED? Bra at du holder sidene så clean som mulig, liker litt stilrene kabinetter (men ikke_for_stilrene) Lenke til kommentar
expoke Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Dette prosjekte er skikkelig morsom å følge med på blir sinnsykt bra til slutt det er jeg overbevist om ! Edit : minijubeleum. 40 innlegg Endret 24. mai 2005 av expoke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå