Vågebu Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Liten update Som dere kanskje fikk med dere, så var ikke cpu-blokken helt tett. Nå har jeg skrudd den fra hverandre for å sette den sammen igjen, forhåpentligvis uten lekkasje igjen. Alle delene. Kobberplaten i bunnen ble litt bøyd, så jeg må rette den opp og pusse den igjen. Gjengetape på niplene, noe som jeg ikke hadde brukt når det begynte å lekke. Toppen ferdig Så langt kom jeg i dag. Toppen er ferdig, den minste plexibiten er vasket ferdig, den nederste plexibiten er nesten vasket ferdig og kobberplaten har jeg ikke gjort noe med enda. Det var alt jeg rakk i dag. Nå må jeg pakke, for jeg reiser til Hovden i morgen. Blir det til torsdag, så det blir iallefall ikke update før fredag. Lenke til kommentar
Espen-neXuZ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 blir bra dette her nå... å vaage i bakgrunnen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nice! Håper det er tett denne gangen Fikk nesten vårfølelser av de stemningsfulle bildene du tok jeg, både pc-relatert og båt-relatert (sjøen/vannet) Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kommer det er ny update snart eller? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kommer det er ny update snart eller? Det er jo bare gått 3 dager. Give the boy some rest Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kommer det er ny update snart eller? Det er jo bare gått 3 dager. Give the boy some rest Les hva han skriver da. Det var alt jeg rakk i dag. Nå må jeg pakke, for jeg reiser til Hovden i morgen. Blir det til torsdag, så det blir iallefall ikke update før fredag. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, og det er Torsdag i dag.. !! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Kom nettopp hjem nå. Får se om det blir en liten update i morgen Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Gleder meg. Håper at det ikke er lenge til... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Har gjort litt, men jeg venter litt. Da blir det en stor update, ikke mange små Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 *Glede seg masse til stooooor update* Stå på! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Update! Nå er CPU-blokken ferdig igjen, og jeg har gjort litt mer på kabinettet. Og litt bilder av blokken: Alle delene er vasket, og det som skulle pusses er pusset. De to nederste delene er limt sammen med blank silikon. De to øverste delene limt sammen. Ferdig limt og skrudd sammmen. Finishen under. Oppsiden av blokken. Noen bilder av kabinettet: Skulle lage gjenger i hovedkort brettet, men jeg hadde ikke rett gjengetapp. Da lager jeg en selv. Fester en passende skrue i skrustikken, tar dremelen og lager et par "hakk" i skruen, sånn at den kan brukes som gjengetapp. Virket det? Ja! Dette skal bli til føtter til kabinettet. Skal matte plexien, og ha en blå LED til å lyse dem opp. Det er kjedelig å pusse for hånd, så jeg festet de runde trebitene til drillen, og snurret på et sandpapir som var teipet fast i bordet. Bare pass på at turtallet på drillen ikke blir for høyt, for da kan du ødelegge papiret Kanskje jeg bør rydde litt snart? Har skrudd på de fleste sidene. Henglene på den siden er der for at det skal bli lettere å komme til harddiskene. Mer om kabinettet kommer senere. Hva synest dere? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg liker det jeg ser ja! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Me 2! Veldig pene saker.. Føler meg liksom litt "stolt" på dine vegner, hehe! Endret 20. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 BRA JOBBA! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ahh ser meget bra ut! du er hvertfall nøye, det skal du ha Lenke til kommentar
PoW Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Utrolig digg! Ble fristet til å lage mitt eget kabinett nå! Kanskje i ferien, vi får se;) Good Job Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 dette ble jo supert! og den vannblokka de tør jeg si at ble stiligere enn skrue sin, men jeg vet ikke om den er bedre enn den grunnen til at jeg likte denne bedre var pga. den matte plexien som du hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå