Gå til innhold

Frozen Tux - Vannkjøling og kabinett [6.11]

Anbefalte innlegg

Tha sims: Takker!

Nesse: Takker! Kjekkere med et kabinett du har bygd selv enn et du har kjøpt. Når du skal bygge kabinett kan du prøve å lage en tegning i sketchup først. Det er veldig enkelt å bruke, og det blir gode tegninger.

Skal du lage worklog på kabinettet? Alltid kjekt med nye worklogs ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update!

På lørdag var jeg på husnes(der butikkene er) for å kjøpe umbrakoskruer, men det var ingen som hadde det :( Så jeg kommer nok til å kjøpe det på clas ohlson når jeg er der. Bruker noen midlertidige skruer nå.

IM002893.jpg

Stålplaten til fronten ferdig dremlet.

IM002901.jpg

HDD-blokken festet i kabinettet.

IM002904.jpg

Klosser for festing av frontplaten. Skrur skruene som stålplaten er festet med inn i dem.

IM002905.jpg

Startknappen. Mattet plexi i en liten treramme. Jeg skal feste en microbryter der, og en blå HDD-activity eller power-LED.

IM002906.jpg

En hylle som pumpen og tanken skal stå på. Den skal støttes opp og.

Hva synest dere? Noen spørsmål?

Blir veldig glad for litt kritikk :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om et stoff som løser opp silikon? Skulle fjernet det fra blokken uten og lage riper og sånn med kniv.

Tror nok sterk sprit skulle kunne løse det opp. WhitePirit eller Isopropanol funker sikkert. Mulig tekninsk sprit også funker. Du får kjøpte disse på bensinstasjoner, clas'ern osv...

Lenke til kommentar
Nice.

Skal bygge et eget kabinett nå jeg å... Bare lurer på hvordan treverk du bruker?

Jeg brukte faktisk sånne "falske" parkettplater. Sånne som er laget av sammenpresset tremasse med et "parkettklistremerke" oppå. Det funket knall. Platene er sinnsykt harde og stive og parkettklistremerket er konge å lakkere på. Se prosjekt i sig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...