Vågebu Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Trykktestet blokken i går, og den var ikke helt tett Vannet kom ut under ut-nippelen, så nå må jeg ta blokken fra hverandre igjen, og fikse det. Skal og fikse de boblene i silikonen da, så ser den kanskje litt finere ut og Endret 17. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har du fått tak i radiator? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Synd at det ikke ble tett, men se på den lyse siden: DU kan få den finere nå, som du selv påpekte Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) X-tremeOverclocker: Har ikke det nei. Må vel opp til SIM en dag, de gagene jeg har hatt tid til å se der var det jo stengt. Får håpe at de ikke skal ha påskeferie og. sigen: Får håpe at den blir finere nå ja Har med kabinettet hjem fra skolen i ferien. Akkurat nå venter jeg på at limen skal tørke, sånn at jeg kan fortsette. Kommer til å prioritere det foran vannkjølingen i ferien, siden jeg får karakter på kabinettet. Kan sikkert legge ut et bilde av det litt senere. Endret 18. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Her er noen bilder av kabinettet jeg skal ha vannkjølingen i. Fronten. Tror jeg skal ha en blå LED-vifte der, ikke den som står der nå, for den skal på radiatoren. Rammen som jeg skal skru platene fast i limes sammen. På øverste del av fronten tenkte jeg å ha en stålplate. Brenneren skal stealthes, og det skal være hull i stålplaten, sånn at jeg kan sitte å se på Tux i vanntanken som skal henge bak det øverste hullet. Midt på fronten tror jeg det blir et rundt hull med en matt plexibit med blått lys, som brukes til startknapp og HDD-activity. Det er ikke helt sikkert enda, men jeg tror at det blit noe lignende. Viftegrillen er netting med ca. 5mm mellom hver "tråd". Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kommer det enda en update senere i dag eller ? BTW: Nice work!! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Tror ikke det kommer update i dag, for om et par minutter skal jeg på LAN. Men det kommer sikkert flere updates senere i ferien. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 *glede seg til neste update* Ser det er litt skjevt der som brenneren skal stå, får vel finne frem fila og/eller pussepapiret! Men ellers ser det fint ut! Lenke til kommentar
garbageguy Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Naice arbeid du putter inn her! Jeg går også rundt med vannkjølingstanker i hodet mitt, men lommeboka er alt for tynn for en fattig student. Kanskje det blir hjemmebygg for meg også? Du får det i hvertfall til å se enkelt ut! Keep up the good work Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvor stor radiator skal du ha? Rundt 12*12cm? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 sigen: Hullet er fint nok for meg, skal ha en stålplate over der, så det skal ikke synest. garbageguy: Derfor jeg lager selv. X-tremeOverclocker: Tror det blir rundt 12x24. Har bestilt to vifter, og det er mye som skal kjøles, så det blir nok noe rundt det. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei sveis Hvor mye penger måtte du legge i dette ? totalt, med vifter og alt. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor mye penger jeg har brukt til nå:Pumpe...............295,- 2 vifter...............190,- 4 nipler..............130,- 8 m3 skruer........24,- 8 m3 muttere.....12,- Totalt.................651,- Står i første post Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Vil dere ha flere bilder av kabinettet vannkjølingen skal stå i, eller skal jeg bare legge ut bilder av vannkjølingen? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Vil ha bilder av begge deler jeg Vågebu Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Da kommer det sikkert bilder i kveld eller i morgen Da har jeg kanskje skjært ut stålplaten til fronten og. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Update! Rammen limes sammen. Jeg hadde ikke store nok tvinger, så jeg brukte hyssing og en trepinne/blyant til å holde det sammen mens det herdet Rammen limt sammen Vinduet sagd ut med stikksag Sammenlignet med et AOpen miditower Stål som skal være i fronten, fra et gammelt AT-kabinett Firkanten skjært ut. Som dere sikkert ser er jeg ikke verdensmester i vinkelsliping, så jeg må finpusse kantene med dremel/pussepapir Hva synes dere? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Virkelig et pent og gjennomført arbeid! Lenke til kommentar
Nesse Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Ser jævl* bra ut..tenkte på å lage meg et eget eg og..selge det gamle å bruke pengene eg får der te å lage meg ett...e jo snekker så eg har litt erfaring me tre..håper eg..hehe..lage kassa då...tenke eg vill bruke fantasien å lage meg et kabinett me en spesiell form..ikkje firkanta som vanli liksom...kan liste kantene då og lakke det..så då passer det bra med gult neonlys inni då Endret 24. mars 2005 av Nesse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå