Vågebu Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Får se hva jeg gjør. Er egentlig fornøy med lyset sånn det er nå, men hvis jeg vil sette inn en til tar det jo ikke lang tid å lage et hull. Det lyser bedre enn det ser ut på bildet Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Greit, så bare ut som om det var litt for lite lys, etter min mening, på motsatt side av LED`en, men kameraet klarer som kjent ikke åfange opp lyseffektene slik de egentlig er. :sad: Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Er det en AMD K6 du har der? så at det sto nå... Endret 9. mars 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Var det hovedkortet ødelagt fra før (siden du herpet det litt) ?? Var det isåfall bare får å prøve om blokken passet ? EDIT: leif Endret 9. mars 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 sigen: Skulle hatt et kamera med litt lenger lukkertid enn et halvt sekund. DarkStarr: Det er en AMD K6-2 400MHz, egentlig 401MHz. m3tro89: Hvis det hadde virket hadde jeg ikke herpet det. Det virket faktisk etter at floppyen hadde dødd, og vifteutgangene var svidd, men så døde det helt etter litt overklokking, uhell med 12V og røyklegging. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 m3tro89: Hvis det hadde virket hadde jeg ikke herpet det. Det virket faktisk etter at floppyen hadde dødd, og vifteutgangene var svidd, men så døde det helt etter litt overklokking, uhell med 12V og røyklegging. okey, men hva var da meningen med å bruke det som testkort ?? For å se om det passet ?? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Fikk disse i dag. Er det noen som vet hvordan jeg åpner pumpen? Tenkte å modde den litt Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Fikk disse i dag. Er det noen som vet hvordan jeg åpner pumpen? Tenkte å modde den litt ta av dekslet i front så ser du hva du må gjøre Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Knekker det dekselet lett, eller er det bare å dra til det løsner? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 bare ta der hvor de "sporene/rillene" er på siden av dekselet, klemme litt og dra av Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Ser bra ut jeg skulle egentlig lage vannkjøling jeg åsså men, så fant eg ut at eg sku kjøpa........Ikkje gale arbeid VaageBu :D:D stå på dette blir bra Endret 11. mars 2005 av CiXoT Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Skal du bruke tanken du lagde? Er det bigwater du skal kjøpe? Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 JA. Jeg tenkte jeg skulle bruke tanken. Men ja jeg skulle kjøpe den vannkjølinga Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Lurer sykt mye på hva de runde stengene er til... Varmebortføring? I de rørene skal du putte en pokemon, og en digimon. De skal slåss helt til en dør, og så kommer det ut et glinsekort av vinneren med skikkelig kule samplede slåssing lyder! sorry folkens jeg vet at man helst ikke skal dobbel-quote, men måtte bare si at jeg har ikke ledd så mye før tror jeg... kongelig kommentar. du minner meg om en kompis av meg. nå til det mer saklige temaet; nydelig work... keep up the good spirit! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Slikt arbeid hadde aldri jeg turt å begynne med vet jeg, men tar du vekk den blå LED'en er jeg solgt Ja, det går faktisk ann å hate lys i diverse farger Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 når kommer update??? Uansett... Nice arbeid... Keep Up The Good Work! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Det kommer update når jeg har pusset ferdig kantene og vasket CPU-blokken. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette blir skikkelig bra! Gleder meg til update.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå