Skateee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 3 ords regelen er vell fulgt?` Ja vi starter der mod sa stopp! Post gjerne bilder,film av feilene eller bare forklar oss hvor og hvordan filmfloppen er. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 -Ringenes Herre 1 -Når de er i alveland og alle heltene står i ring og prater. Når han lille fyren med øks er på sitt hissigeste kommer det en diger spyttklyse ut av kjeften på han (syntes det var utrolig morsomt når jeg så det). (Beklager mine Ringenes Herre kunnskaper, er ikke SÅ stor fan) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er det Gimli når de er i Council Of Elrond du mener? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Return of the king, der Rohan angriper. Den delen ser skikkelig teit ut. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er det Gimli når de er i Council Of Elrond du mener? Sikkert Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Husker jeg lo godt da jeg så "Saw". I en scene når våre helter kommer til slemmingens "leir" så sitter det en mann fastspent i en stol. Først er den ene planken med spiker dekket til med et rødt klede. 2 sekunder etterpå (da ooh so mighty badguy skrur på "maskinen" er kledet borte. Magi?? Sinbad of the seven seas (Med Lou Ferrigno): Hmm, hvor skal jeg starte? Hyssing overalt, du ser hud og lignende under "spøkelsenes" rustning. Håret til Lou MÅ også være en feil! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sikkert Synd det ikke er en feil heh Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) PULP FICTION: (og denne feilen er grov) - Når Jules og Vega står og leser opp detta syke kristne budskapet sitt til han stakkars karen som skal dø oppe i leiligheten, så spretter det en kar ut fra kjøkkenet og tømmer en revolver mot dem og bommer med alle skudd. DET er utrolig, men greit. Problemet er bare at kulehullene fra den revolvern syntes gjennom HELE SCENEN FØR DEN BLIR AVFYRT. Da rista jeg lenge på hue - for en så grov overseelse er jo helt utrolig. Tror ikke jeg som filmskaper hadde greid og overse noe sånt under klipping. Men men! SMOKEY AND THE BANDIT: I en biljakt, så synes kamerateamet i vinduet på bilen til Smokey når de filmer fra siden! HAhaehhaehaheh hoff. JURASSIC PARK: Når T-Rexen bøyer seg ned til vinduet til Lex og Tim i bil-scenen, så lyser de på T-Rexen med en stor lommelykt. Javel, men når T-Rexen bøyer hodet ned mot lykten, så tar det ca. 1 sekund - så plutselig lyser lommelykten på den. Enda en ting jeg irriterer meg grønn over når jeg ser film. GENERELT ALLE ACTIONFILMER MED SKYTING OG BIL: Et skudd går av og lager hull i taket eller no, en bulk, ei knust rute - men i neste scene er ingen av delene der lenger. Det er den mest klassiske filmfeilen som finnes. Endret 10. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 http://www.moviemistakes.com/best.php Blant andre... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vel på Dusinet fullt i avslutningsscenen da han rødhåra jævelen gir morra si en klem faller brillene hennes av henne mens hun løper mot ham. Når de klemmer er brillene på. På Mister Deeds i en scene da de faller i vannet snurrer kameraet rundt mange ganger, og da får man øye på beina på en opptaksfyr Var en på Starsky and Hutch, men den husker jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå