Gå til innhold

Spillverket.no: Modder som ikke kan norsk lov og tror BSA har makt.

Anbefalte innlegg

Se her:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=35705&forum=52

Den 2002-06-10 23:17, PIIIpower skrev:

Jeg har for vane å bruke sikkerhets kopier av spill jeg kjøper for ikke å ødelegge orginal cden(e). Dette også for GTA3, men jeg trenger som oftest en no-cd patch og disse finner jeg på http://www.gamecopyworld.com (lovlig side), men for GTA3 finnes det mange og jeg vet ikke hvilken jeg skal ta.

Problemet er at jeg ikke få restora saved games, da quiter spillet til Win.

-----------------------------------------------------

NoCD patch er en crack. De er ikke ønsket av utviklerne. Jeg synes ærlig talt ikke synd på deg.

Erik Jørgensen

Gamer.no

Som dere ser driter noen penger, eller så har de ikke barn som klorer på cdene. Det at man etter Norsk lov har rett til å ha en 100% sikkerhetskopi bryr ikke hr. Jørgensen seg om bare han slipper besøk av BSA som moddene her er så fryktelig redde for. Der er bare å si "hade" hvis de banker på, det har jeg gjort. For saken sin skyld har jeg aldrig bedt om en no-cd patch, men en patch som må til fordi Rockstargames bryter med norsk lov.

Søker datarelatert jobb!

[email protected]

[ Denne Melding var redigert av: PIIIpower på 2002-06-11 19:27 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er overskriften din litt på kanten av hva vi kan tolerere. Vi har et regelverk her, som sier at informasjon som leder til piratvirksomhet ikke aksepteres. NoCD er ikke lov, og går under kategorien warez. Jeg forstår at du har problemer med at barn riper opp CD-ene dine, men det er ingen unnskyldning her. Det strider akkurat like mye i mot våre retningelinjer og holdning overfor piratvirksomhet. Ønsker ærlig talt ikke å diskutere dette i det vide og det brede. Uten å være frekk vil jeg spørre deg om du kan diskutere dette problemet ditt videre på forumet til GameCopyWorld (hvis de har et forum), eller en annen side som aksepterer slike diskusjoner og informasjon. Stenger tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...