arthur_mukk Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Lytt til skjermen NTT DoCoMo mente tydeligvis at at det er overflødig med skjerm og høyttaler på en telefon. Hvorfor ikke ganske enkelt la skjermen gjøre begge jobbene? Les artikkelen her Lenke til kommentar
cc Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Artig løsning, men jeg ser for meg at skjermen vil bli full av fettflekker etter hver gang den har blitt brukt - i alle fall i større grad enn på håndsett med konvensjonell høyttaler Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Høres bra ut, men jeg trodde dette skadet skjermen. En høyttaler vibrerer jo, og skrur du lyden veldig høyt kan du se at den dirrer. Det må skade hardt på skjermen. Kanskje de har laget en anti vibrerende skjerm. Men hvorfor kommer aldri teknologien hit!? Det lages i kina japan india og i nærheten der fordi det er overbefolket og de jobber billigere enn maskiner. Stor fattigdom. Men hva tjener de på der da? Ingen har råd til å kjøpe en dyr PDA til 8000kr der. Men vi i Norge kjøper de mobilene som er dyre. Det er til og med forbudt med mobil i noen av landene der! Selg de her. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Artig løsning, men jeg ser for meg at skjermen vil bli full av fettflekker etter hver gang den har blitt brukt - i alle fall i større grad enn på håndsett med konvensjonell høyttaler Jeg tenkte AKKURAT samme tanken!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg