DraZeN Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvorfor i svarte faen skal alle putte kraftige blåe leds på alt mulig? Man blir jo bare gal av dem. Hadde ekstremt kraftige leds på sunbeam viftestyringa min, fjernkontrollen til logitech anlegget, en Dali Sub, kompisen min har det på bass reguleringa til forsterkeren sin, så sterkt at det blinder passasjeren, og nå tror du fan ikke jeg har det på kjøkken støvsugeren. Hva er det med blå leds? Er det en slags kvalitetsstempling av at jo kraftigere blått lys varen har jo bedre er den? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tipper de vil sikkert ha det fordi de liker det. Men hva er hoved poenget med denne tråden? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 For noen år tilbake fantes ikke blå LEDs. Det var vistnok umulig å lage. Hva som er annerledes nå, siden det er mulig, det veit jeg ikke. Men det at det er relativt nyt kan være en årsak til at mange synes det er kult å bruke. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg er et lys. Det er lys som indikerer power. Alt annet er unødvendig. JA FOR DERE KVERULANTER: det er noe gult baki, nettverkskortet. Endret 9. januar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Haha, er så totalt enig. Sunbeam sine er jo ekstreme da. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vi har blå leds i cdspilleren, det kan jo se ganske stillig ut, men det blir jo litt teit nåt alle produkter har det... Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Stilig i dagslys, men når mørke faller på, som f.eks når en skal se film, da irriterer de. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg vet hva du mener! Kjøpte hjemmekinoanlegg i går, Pioneer DSC323, og DVD'en der har et vilt blått LED-lys, som gjør ganske mye for å ødelegge en god filmstemning i et mørkt rom. ...Skal teipe over det banna lyset... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Akkurat det tor_erik nevner er noe av det mest irriterende som fins. Heldigvis har jeg dimming på min Pioneer, men LEDen lyser fortsatt, samt at den billige RIMI-DVD-spilleren lyser blått så det holder. Folka må jo skjønne at folk vil ha det mørkt i rommet sitt? (Særlig på nevnte ting) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Snart får vi vel blå leds på undertøy også.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Snart får vi vel blå leds på undertøy også.... O-ooo... Det hadde i alle fall vært kult. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 *Åpne, finn kabel, kutt* Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva er det med blå leds? det var high tech da det kom, og ikke alle har fått med seg at det er trivielt i år 2005. Det var igrunnen banalt allerede i 2004. Men, bare vent du til de fiolette LEDene kommer i masseproduksjon, da er det ny runde. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva er det neste? At de blinker i takt med musikken? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Eller kanskje LEDs som forteller hvilket humør du er i? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Blå leds er utrolig travelt, men en liten teipbit fikser det meste. Hvor fint det blir kan jo diskuteres.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Eller kanskje LEDs som forteller hvilket humør du er i? Tro hvordan man liker røde led 27/7 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har en sånn en på logitech z-2200 og når eg slår av lyset og skal se på film så meg eg snu dritten ned slik at den peker mot gulvet ellers så lyser den opp rommet. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har en iiyama ProLite E481S, og den har det mest irriterende blå lyset ever! Slitsomt når jeg skal se film på PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå