pcsuper Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg trenger hjelp til å bygge en pc. Jeg skal bruke den meste til spilling (er en gamer). Dere trenger ikke å ta med skjerm for det har jeg. Jeg er villig til å betal mellom 7000,- til 8000,- kr uten skjerm. Jeg har prøvd å bygd men ikke noe bra. PS: Jeg vil ha intel petenium 4 cpu og kan dere være så snille og si hvor dere finner varen og hvor mye den koster! Takk for all hjelp på forhånd! Endret 9. januar 2005 av pcsuper Lenke til kommentar
z00l Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvis du skal ha en gamer pc, bør du så absolute gå for Athlon 64 system. Du får MYE bedre ytelse for pengene. -z00l- Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Helt klart A64 maskin. Myye bedre gamer pc enn p4. A64 og et godt skjermkort og det skulle holde. CPU koster ca 1500kr og skjermkort til ca 2000kr (6600GT er et godt nok kort til det tenker jeg). Rammen koster vel en 1000kr. HK til ca 1100kr. Da mangler du kabinett og harddisk. Harddisk må du nesten bestemme selv og samme med kabinett. Du har ca 2500kr igjen etter de delene jeg foreslo og det holder til 200GB harddisk og et rimelig fint kabinett. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Skal du ha Høytalere, OS, mus, tastatur, headset... osv. osv. ? Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Skal du ha Høytalere, OS, mus, tastatur, headset... osv. osv. ? Nei det kjøper jeg utenom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå