Dell inspiron Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å få den pc'en som jeg fjernstyrer, på en egen skjerm (har koblet til en extra skjerm til min bærbare pc ) ? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvilket program bruker du til å fjernstyre? Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hm... tar jeg feil, eller spør du om å få to "skrivebord"? Hvis du skal få til dette må din bærbar-pc ha skjermkort med "dual-head"-støtte... Skulle tro du hadde det hvis du har pc av nyere dato... Gå inn på skjerminstillingene og utvid skrivebordet. Du vil da kunne dra skjermbildet av fjernstyringsprogrammet over til den eksterne skjermen- men som sagt vil dette bare gå om du har skjermkort med dual-head-støtte... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Edit: skreiv feil wamdji har rett, trenger dual-head/screen da ja, ikke en kloning slik som det er på de fleste bærbare. Endret 10. januar 2005 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Dell inspiron Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Takker for svar,men har huket av extend my windows desktop..... då blir skjermen svart. Kan se film på den ene skjermen og prog på den andre,men da fra samme maskin. Noen måte å sjekke om jeg har dual-head-støtte ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis du klarer film på den ene skjermen og prog på den andre er jo saken grei. Kjør opp eksternt skrivebord, RAdmin, rdesktop eller hva du nå bruker, og putt det i et vindu på den ene eller andre skjermen. Lenke til kommentar
Dell inspiron Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hvordan putte det i det ene vinduet ? Endret 10. januar 2005 av Dell inspiron Lenke til kommentar
Dell inspiron Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 klarer bare å få det på den andre skjermen når extend my windows desktop ikke er huket av Lenke til kommentar
Dell inspiron Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Fekk det te nå ,måtte dra bilde andre veien ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå