Gå til innhold

Swat 4 - Ett spill du bør glede deg til !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke sammenligne CS og SWAT serien :realmad:

 

Er det noe rart det gikk ad skogen med Raven Shield? Ender vel opp slik med SWAT også når man ser hvordan folk i bl.a. denne tråden sammenligner de nevnte spill.

 

Men, man har alltids gleden ved å spille med kompiser med samme sinn på LAN party da. Finnes det noe bedre enn ett skikkelig COOP spill? SWAT 3 i mp coop var jo grisedigg. Bare så synd det begrenset seg til 5 spillere...

Lenke til kommentar
Får håpe SWAT4 ikke lider samme skjebne som Raven Shield gjorde på nettet, tenker da på den ekstreme CS faktoren som gjorde taktikken overflødig.

 

Dersom de klarer å videreføre stemmningen fra SWAT3 så tror jeg vi kan ha en potensiell vinner her, dersom ikke så blir dette bare nok en CS "wannabe".

 

Det er tross alt veldig mange av oss som ønsker realisme fremfor hodeløs action...

Jeg hater CS . Tro meg dette prøver ikke å etterligne CS. Her må du faktisk bruke hodet mye !

 

Og ikke misforstå når jeg sier dette har litt CS i seg. Jeg snakker da bare kun om mouse movement og hvordan du ser våpenet. Dette spillet er langtifra Counter-Strike.

 

Ihvertfall ikke noe Raven Shield. Gud som jeg hatet det.

Lenke til kommentar

Våpen systemet er overhodet (i betaen) ikke samme som Raven Shield. Du kan ikke feste på scope/silencers.

Kanskje det dukker opp i fullversjonen?

 

Begge lagene kan velge akkuratt samme våpen på ca. 6 primary våpen + 2 pistol & 1 tazer pistol :)

Når det gjelder 'nades' så har du ingen dødelige nades. Du har, cs gas, flashbang & stinger(små gummy baller blir sprengt)

 

Pluss masse andre gagdets bla. pepper spray :p

Ellers er det ingen 'major bugs' i spillet så langt som jeg har sett.

 

Ikke får å nevne 'gå' & 'løpe' hastigheten i swat 4. Det går veldig sakte... Er selv aktiv Raven Shield spiller og jeg kan samenligne å gå i Raven Shield er som å løpe i swat 4. Kommer ann på om du har light eller heavy armour.

 

Personlig ser jeg frem til Team survivial enn vip mode. Opplever mange som bare skyter vip'en og vi må starte runden på nytt...

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
Ikke får å nevne 'gå' & 'løpe' hastigheten i swat 4. Det går veldig sakte... Er selv aktiv Raven Shield spiller og jeg kan samenligne å gå i Raven Shield er som å løpe i swat 4. Kommer ann på om du har light eller heavy armour.

Virkelig bra, på tide noen tar tak i dette her. Jo tyngre utstyr jo tregere beveger man seg. Dette lover bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...