Gå til innhold

Swat 4 - Ett spill du bør glede deg til !


Anbefalte innlegg

Betatesta Swat 4 (Multiplayer Only)

 

Styres og føles akkurat som CS bare mye mer realistisk. Multiplayer er veldig innholdsrik hvor du har ordentlige oppdrag som f.eks å beskytte ett gissel og eskortere han til ett helikopter mens ett terrorist lag skal prøve å fange eller drepe han. Dere som swat kan arrestere og ta terrorister til fange eller drepe dem selvsagt. Omgivelsene og mapdesign er i toppklasse nivå og du må dirke og bruke tonnevis av utstyr for å komme deg fra A til B som igjen betyr du virkelig må stole på kameratene dine og samarbeide for å beskytte vedkommende som skal eskorteres.

 

Kan bruke speil rundt for å se rundt dørene samt plassere C4 på dører for å sprenge dem opp eller dirke opp låser som er litt mer diskret :)

Betatesten er kun i Multiplayer men når Swat 3 og MP`en i Swat 4 er såpass bra skal det ett mirakel til at single playeren er DÅRLIG i dette spillet.

 

Grafikk og lyd er i toppklasse uten tvil men må presisere igjen at mapdesign er fabelaktig EKSTREMT ! Swat 3 hadde bra mapdesign osså men det manglet ordentlig gameplay. Her har du alt i en pakke du kan drømme om i ett spill !

 

Splinter Cell møter Counter-Strike som igjen vinker til realismen i Rainbow Six !

 

http://www.games-fusion.net/images/swat(1).jpg

http://www.games-fusion.net/images/swat(3).jpg

http://fappin.voodoo.dk/screenshots/swat4/swat4-211204-2.jpg

 

Man har en haug med modifiserte våpen man kan velge mellom samt alt mulig av gadgets du kan bringe med deg for å aide teammatene dine.

Jeg våger nesten å si dette er det mest morsomste spillet jeg noensinne har prøvd i hele mitt liv hehe ! Det er passe vågal påstand men ett sånt spill har jeg ventet LENGE på !!

Jeg håper virkelig communitier rundt omkring legger merke til dette og får ett bra miljø rundt det så det kan startes teams i spillet. Aner ikke lanseringsdato men dette skal jeg kjøpe meg 2 gang og ha det ene eksemplaret i en gullramme på veggen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fileplanet :)

 

Ehm vet ikke max players men spilte med 10 stk istad hvis jeg ikke tar feil. Tror det rommer MER enn nok spillere.

 

Dette er kun VIP MP beta hvor kun VIP Gameplay moden blir testa online og fy faen kor bra det sier jeg bare. Sitter og rister av kor bra det er hehehe

Lenke til kommentar

du vet at Rainbow Six 3 er kanskje det beste spillet innen taktisk FPS, håper at det er så bra som du sier! ;)

 

hvordan er det med bugs? noen store/mindre problemer?

 

edit: velger man våpen slik som i raven shield? Våpen, så ekstrautstyr?

Endret av nord
Lenke til kommentar

Må man betale 7$ til gamespy for å delta?

 

 

Edit:

 

Fram til 21/1 må man betale $7 til fileplanet for å delta (månedsmedlemskap).

Etterpå går resten av plassene i betaen ut til gratiskontoene i fileplanet.

 

 

Edit2: Betalt og til nedlasting :dribble:

Endret av blackninja
Lenke til kommentar
du vet at Rainbow Six 3 er kanskje det beste spillet innen taktisk FPS, håper at det er så bra som du sier!  ;)

 

hvordan er det med bugs? noen store/mindre problemer?

 

edit: velger man våpen slik som i raven shield? Våpen, så ekstrautstyr?

Ja er så si identisk som Rainbow Six når det gjelder å velge våpen og utstyr. Men du har først Primary, Secondary, Items, Enda mer Items, Armor og så ansikt hvor du kan ha gassmaske om du vil :) Altså JÆVLIG MYE.

 

Til Deadly Scorpion:

 

Langtifra som CS. Dette her er ekstremt mer realistisk og taktisk men du har samme gode kontrollen som i CS. Altså ikke noe mouse smoothing eller noe som gjør det ekkelt å aime og du ser våpenet akkurat som i CS.

 

Jeg har ikke sett en eneste bug i spillet enda :)

 

 

Har spilt mot en del CS Spillere virker det som siden mange roper camper og slikt hehe. Det er jo det som er realistisk. Når du vet en fiende skal komme seg til punkt A så gjør du hva du kan for å stoppe dem. Men man har mange veier å gå da og utallig utstyr for å hjelpe deg så det går bra bare at du ikke kan rushe og være totalt uoppmerksom som i CS :)

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Får håpe SWAT4 ikke lider samme skjebne som Raven Shield gjorde på nettet, tenker da på den ekstreme CS faktoren som gjorde taktikken overflødig.

 

Dersom de klarer å videreføre stemmningen fra SWAT3 så tror jeg vi kan ha en potensiell vinner her, dersom ikke så blir dette bare nok en CS "wannabe".

 

Det er tross alt veldig mange av oss som ønsker realisme fremfor hodeløs action...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...