Hologram Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nokon som veit kor eg kan finne tekninsk info som nøyaktige mål og teikningar av skruehull o.l. til Gainward 6800LE? Har leita rundt på forskjellige gainward sider men eg har ikkje funne det ... Er det nokon som har funne det?? Driv og planlegg ei heimelaga vannblokk til GPU'en og då er det jo ein fordel å vite nøyaktige mål !! Lenke til kommentar
Hologram Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ingen som har peiling på kor det er å finne?? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ikke Bump! http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303912&view=detailed Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sende en mail til Gainward kanskje? Men har du ikke kortet selv da? Kan du ikke lage tegninger selv? Lenke til kommentar
Hologram Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Har kortet sjøl ja men eg håpte på å få tak i heilt nøyaktige tegningar med 100% nøyaktige mål... Fant uten problem til prosessor/hovedkort og til harddisken så eg syns det var litt merkelig at eg ikkje fant til skjermkortet... På Gainward si europeiske sida har dei linkar til "PDF-Datasheet" men dei er tydelig vis ikkje oppe for øyeblikket for linkane er ikkje aktive....... Eg får prøva å senda ein mail te dei ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå