RS2000 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei. Sitter og skal partisjonere litt. Har planer om å sette av 2 GB på begynnelsen av disken til pagefile, 8 GB til OS, 30 GB til programmer og spill, og resten til nedlasting osv. Disken er en Seagate på 120 GB. Alt av programmer skal installeres på det som blir E:. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 8 Gb til OS er ihvertfall litt lite. Min erfaring er at windows XP fort er oppe i 10 Gb alene. Jeg tror jeg ville satt av 30Gb til OS og bare delt resten opp i et bra mappesystem. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 har bare 10 gb til os så lenge du har en egen partisjon til spill så kan jeg ikke se at det skal by på problemer Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ville være best å legge pagefila på en annen fysisk disk. Ellers ser det greit ut. Bruker selv en partisjon på 9 GB til OS og har 5.3 GB fortsatt ledig. Har slått av systemgjenoppretting, og plassert pagefila på en annen disk. XenZor Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har fordelt den ene disken min slik: OS/programmer: 10244 MB (Holder lenge). Spill: 15365 MB (Er litt lite, må justere opp til 20488 MB) Download: Resten av 120 GB disken. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg personlig partisjonerer aldri. Bruker to hd'er til OS og 2 stk til lagring. Går så det suser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå