ToppDogg Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hei, jeg har et lite problem med kjøling så jeg lurte om dere kunne hjelpe meg med. Jeg har ett kabinett av typen AOPEN QF 50C (silver) Pc'en min blir litt varm, så jeg tenkte at jeg kunne kjøpe meg noen vifter. Men i fronten er det ikke laga til at du kan ha en vifte med støvfilter. Så det eg lurte på var om det var noe vits og bore og mekke litt framme på døren på kabinettet? eller kan eg like godt kjøpe meg nytt, tenkte da på Arctic Cooling Silentium T1 ka bør eg gjøre? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 du kan sikker borre der men har du penger ville jeg heller satsa på nytt kab Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 neh nytt kabinett? koffor ikkje bare mode det gamle Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg ville bora hul og moda litt men vis du har for mye penger så er det jo ikke noe annet og gjøre en og kjøpe nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå