Corn Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Som topic sier så lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt Sony MDR-EX71SL. Det aller beste hadde vært en (nokså) rimelig butikk i Oslo, men en (anerkjent) internettbutikk til en pris under 450-500,- får vel også gå greit. Eller så lurer jeg på deres erfaringer med disse ørepluggene? Takk Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Et lite søk på kvasir Du får se om det hjelper deg... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Lyden i disse er meget bra. Finnes ingen "vanlige" øreplugger som kan måle seg med disse i lydopplevelse. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Skulle gjerne sett en annen butikk en "PC-shop", den siden så litt jalla ut Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 www.Ndsdirekte.no 340,- inkl mva Må vel være god pris.. Er jo kjempe lyd i disse. Har førsteutgaven av denne øreproppen til Sony. Ble veldig positivt overrasket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå