Bebesim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som vet om en kan bruke andre typer Sony vesker til denne. Håpløst å få tak i den som hører til... Og hva er årsaken til at den bruker vanvittig lang tid (i forhold til Zen micro) for å overføre låter til spilleren? Har dette å gjøre med Atrac - systemet til Sony? Det er ikke det at det er plagsomt, men det var da merkelig stor forskjell. Tenkte kanskje jeg hadde trykket på feil tast eller no... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan det være at du må konvertere mp3 filene dine før du kan legge de over? Jeg vet ikke hva slags tilkoblinger HD-1 bruker i forhold til Zen så der vet jeg ikke Lenke til kommentar
freda Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Følg med på Sony sine sider. De kommer med en oppgradering til NW-HD1 i midten av januar som vil gjøre det mulig å laste inn og spille MP3 på den. Ulempen er at du må sende den tl Sony for å få lagt inn nytt operativsystem. Prisen blir 160 norske kroner og så vidt jeg forstår vil Sonic Stage komme i versjon 2.3 og da vil vel opplasting av filer gå fortere, håper jeg. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har du kjøpt spilleren på Spaceworld får du dette gratis. Lenke til kommentar
Bebesim Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Kan man få dette uten å betale for det ? Jeg har ikke kjøpt den på Spaceworld. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har du kjøpt spilleren på Spaceworld får du dette gratis. hvor har du fått det fra da? artig :!: hvis det er gratis for jeg kjøpte min hos Spaceworld Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er gratis ja. Nå kan du oppgradere NW-HD1 til å spille MP3! Sony tilbyr i dag et oppgraderingsprogram for NW-HD1 som gjør at denne kan spille MP3 direkte. Dette er en hardware modifisering som krever at produktet sendes til vårt modifiseringssenter. Kostnaden for oppgraderingen er kr. 165,-. Se link for ytterligere... 31. desember 2004 Dette betaler butikken for deg. Mvh Spaceworld Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå