Gå til innhold

prisguiden ser plutselig ut som en dass i firefox

Anbefalte innlegg

Men seriøst da HW.. Dere kan ikke kalle dere hw.no, påstå at dere er norges hardware side også lage en side som er tilpasset IE... Snakk om å motsi seg selv da!!

Snakk om å misforstå hva hardware faktisk er. ;)

HTML er software, nettlesere er software. Sist jeg sjekket var ikke hardware og software synonymer. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Plager det dere, bruk Iexplorer. Bare et lite "spark" til alle de firefox-fanboysene der ute. :p

Hehe..tror du henger løkka rundt din egen hals nå..

Men er forsåvidt enig, funker ikke netteleseren din, så skift til en som gjør.

(Og jeg bruker IE...)

Dere henger nok i den samme løkka begge to, og nå åpnet de nettop falll-lemmen. Hvis dere synes at løsningen på problemet er flere problemer!!!!! så er det jo bare til å kjøre på....

Men seriøst da HW.. Dere kan ikke kalle dere hw.no, påstå at dere er norges hardware side også lage en side som er tilpasset IE... Snakk om å motsi seg selv da!!

Og dere firefox og mozilla folk. Stoler dere virkelig på disse linux nerdene som sitter oppe til langt på natt og skriver kildekode med krypterte meldinger til hverandre. Det er klart de bommer i ny og ne.

Gå for den norske opra. Den er trygg, stabil, brukervennlig og alldeles NYDELIG!!

Ett surf og du er hekta...

Vi lager sider som skal fungere i "alle" nettlesere, hadde vi ønsket å tilpasse siden vår ie hadde vi nok stylet rullegardinen og kjørt på med activex ting helt uten mål og mening.

Men vi må selvsagt lage ting som fungerer for IE også, det er tross alt enda der vi har de fleste brukerne. Selv om pilen peker nedover for IE.

Nå vil jeg tro at ganske mange av de som har utviklet opera også er "linux-nerder", så jeg tror nok du stoler på de selv.

En debatt om åpen kildekode som jo er det du fornærmer her skal vi ikke komme inn på, men jeg tar sjansen på at du mest sannsynlig ikke vet så utrolig mye om det, og i det minste hvilken kvalitet det er på koden til mozilla's (eller andre) opensource prosjekter, det har ikke jeg peiling på heller. (mulig jeg tar feil og at du faktisk har utrolig god peiling, da må du bare korrigere meg).

Hvis ikke ser jeg ingen grunn til å snakke nedsettende om noe du ikke har kjennskap til.

Både mozilla, firefox og opera er gode nettlesere, hva man foretrekker er mye godt en smaksak. Jeg bruker firefox da den er ganske sikker, stabil og har ikke alt mulig av ekstra-funksjonalitet som jeg ikke trenger. (epost, irc)

Den er også gratis, noe opera egentlig ikke er da du har valget mellom "sponsing" ved reklamer eller å betale for den.

Litt av grunnen var også at firefox var den raskeste nettleseren, men jeg har ikke noe problem med å innrømme at opera 8beta virker litt kjappere (med hastighet mener jeg tiden det tar å rendre en side).

"Ett surf og du er hekta..."

Jeg prøvde opera også når jeg gikk over fra IE til FF, det var mer som "et surf og...æææh! avinstaler".

Det brukergrensesnittet som dukket opp synes jeg var helt på jordet, et monster av en venstremeny med ting som jeg overhodet ikke hadde behov for.

Og den var ikke lett å få bort heller, gikk raskere å bare avinstallere.

(Husker ikke helt hvilken versjon det var nei.)

Lenke til kommentar

Nei altså det med linux nerdene var egentlig bare en liten spøk.. og det trodde jeg kom klart frem av måten jeg skrev på. Og nei jeg har ikke så mye peiling at jeg kan komme med en begrunnet påstand.

Opera er ikke så avansert som alle skal ha det til. Den kan se litt voldsom ut med en gang du åpner den, men så bytter mellom venstremenyen med et' taste-trykk og tilpasser knapper og søkefelt og "hurtig" bokmerker akkurat slik du vil ha de. Og det er jo det vi avanserte brukere er ute etter, er det ikke? Er det ikke det som gjør oss til de som har peiling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...