Alastor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg bruker firefox som nettleser, og har i det siste plutselig oppdaget at prisguiden vises helt feil når jeg er inne der og kikker. Er dette bare på min pc, eller har andre samme problemet? Endret 9. januar 2005 av Alastor Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hender her også med jevne mellomrom, en refresh av den aktuelle siden gjør underverker for min del. Prøvd det? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Refresh gjør biffen ja. Men dette problemet dukker nå for meg opp hele tiden. Dvs at jeg må refreshe hver side . Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg må nesten hive meg på lasset over brukere som har dette problemet i Mozilla Firefox. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Eg og har problemet. (firefox) Og når eg refresher så funker det. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette hender med jevne mellomrom med meg også! Så henger meg på den. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jau,begynner å bli ganske lei av å trykke på refresh nå gitt... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) hvorfor skjer dette?..hva "løser" en refresh?.... er ganske irriterende Endret 9. januar 2005 av Makky Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 dette problemet har nylig dukket opp, jeg har ikke hatt dette problemet før og har brukt f.fox i mange måneder Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 bruker firefox og har samme problem Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Henger meg på, må refreshe hele tida, har samme problemet med pcutstyr.no Blir tungvindt i lengden, kanskje på tide med en mail om problemet til HW Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 mm, har vært sånn i en måned elns her... Det er kjipt... vil også påpeke at hw.no-logoen blinker noe sykt mens hovedsiden loades Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 så ikke bruk firefox da Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Plager det dere, bruk Iexplorer. Bare et lite "spark" til alle de firefox-fanboysene der ute. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har ikke opplevd denne feilen enda. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Plager det dere, bruk Iexplorer. Bare et lite "spark" til alle de firefox-fanboysene der ute. Hehe..tror du henger løkka rundt din egen hals nå.. Men er forsåvidt enig, funker ikke netteleseren din, så skift til en som gjør. (Og jeg bruker IE...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå