Gå til innhold

anbefalinger støysvak psu ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg satt no nettopp inni en bZerk 500 watter i min pc. denne er med vifte styring og det hele å den høres ikke heller. hvis du har den på den laveste støyen, men da vil det også bli litt varmt da.

her er en link forresten til den PSU`en:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500W12BB

denne er rå digg. må gå helt inn til kassa mi jeg nå for å i hele tatt høre at det er liv der :p

Lenke til kommentar

noe sier meg at dette kan bli litt vanskelig for trådstarter. det er jo 4 forskjellige anbefaler her jo. men han har vel 4 gode alternativer her tenker jeg. for min del ville jeg ikke tatt Fortron PSU. har hatt en 250 watter i pc`en min å det var ikke noe bra for systemet mitt. ble ustabil som fy og masse rart. Enermarx vet jeg også har gode strømforsyninger. gir god ytelse og mindre støy. det er iallefall lite støy på den som står i en av pc`ene i huset vårt, men den er da også hjemmelaget viftestyring på :p

har nå hatt den nye psu`en min i maskina mi i vel 3 timer å er like fornøyd. jeg måtte sette min bZerk PSU oppned med vifta ned mot systemet. dette er egentlig en fordel da.

som sagt. dette er nok 4 gode alternativer du får her og du blir nok sikkert fornøyd om du kjøper en av disse. seff det spørs jo hvilke komponenter Strømforsyninga må dra da. det er viktig at du har kraftig nok strømforsyning for systemet ditt. hvis ikke ender det med problemet som jeg har hatt i over et år nå. restarting i tide og utide. ser ut som det problemet er fjerna hos meg nå iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...