Deadringer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) som topic sier! hvilke program er best å brenne cd'er med Endret 9. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 jeg bruker det, men syntes ikke det er bra nok! hvordan er alcohol? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 prøv det ut.... Det er gratis i 30 dager eller noe... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Som nevnt: Nero og/eller Alcohole 120% Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg bruker det, men syntes ikke det er bra nok! hvordan er alcohol? Ikke bra nok? Er det noe spesifikt som du ikke får til i nero eller? Jeg har prøvd de aller fleste brennerprogrammene tror jeg og nero er etter min mening det aller aller best! Alcohol 120% bruker jeg for å mounte. Mulig det er også bra på brenning men det har jeg faktisk ikke prøvd enda...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå