sebbern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har en Bærbar data (elitegroup g556) Har tenkt å bruke den til å spille av filmer på tv-en med. Har alt av kabler, men får ikke overført bilde.. så jeg trenger et adapter bakpå den bærbare pc-en. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=105633&cks=ACC Er den ment å plugge i skjermuttaket? Kan ha en eksternt skjerm på den bærbare. Er denne ment å bli plugga i det uttaket? Ser nesten ut for meg som om den skal plugges i tv-en. Takker for svar Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dette adapteret skal kobles til SCART-inngangen på TV'n ja. Du får samme adapter på Biltema til 1/4 av prisen. Når du skal koble en PC til TV, så bruker du TV-out på maskinen. Dette er en liten rund kontakt som ligner en tastatur/mus-inngang. Er du usikker, sjekk dokumentasjonen på maskinen. Den er ofte beskrevet som s-video, s-vhs eller TV-out i dokumentasjonen. Du bruker med andre ord ikke skjermuttaket. Hvilke kabler har du? Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Har kabel til den stasjonære pc-en som passer i tv out på den bærbare.. Den er lik i begge ender så regner med det er dette adapteret jeg er ute etter Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Får vel kjøpt en sånn på expert eller noe i den dur.. Koster jo 100 kr i frakt.. Så sparer vel en del på å gå i butikken jeg går forbi hver dag Endret 10. januar 2005 av sebbern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå