Dingot0m Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Beklager-skrivingen,-men-min-bror-har-sølt-brus-i-tastaturet. Før-vask-var-alt-klissete,-og-lite-funket.-Nå-etter-en-kjapp-rens-funker-alt-unntatt-Space,-Delete-og-NumLock. Så-trenger-jeg-jo-da-et-nytt-tastatur. Det-er-veldig-lenge-siden-jeg-har-investert-i-et-tastatur,-så-jeg-aner-ikke-hva-som-er-bra-for-tiden. Det-skal-ikke-koste-alt-for-mye. (Jeg-har-brukt-Alt-32-i-emnet,pga-tre-ords-regelen,-men-gadd-ikke-gjøre-det-i-hele-innlegget-) EDIT:Blir-sikkert-endel-spilling,f.eks.-litt-CS+mer,-så-jeg-vil-gjerne-ha-et-tastatur-som-ikke-er-helt-elendig-til-spilling. Endret 9. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 anbefaler dette http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5227 Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Anbefaler deg å kjøpe Key Tronic 2100PRO. Det er nydelig til spill . http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117893&cks=PRL Endret 9. januar 2005 av erikoi Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Keytronic-er-vel-egentlig-av-de-jeg-har-vurdert,-ja.-Skal-dog-ha-i-hvit-utførelse,-og-det-er-Komplett-tomt-for. EDIT:@DragonFlyer:Har-hørt-at-UltraX-var-ganske-dårlig-til-spilling? Endret 9. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 UltraX og DiNovo egner seg ikke til spilling grunnet "laptop" tastene. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Anbefaler deg å kjøpe Key Tronic 2100PRO. Det er nydelig til spill . http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117893&cks=PRL går det ann og holde mer en 3 knapper inne samtidig? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg vil anbefale memorex Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 UltraX og DiNovo egner seg ikke til spilling grunnet "laptop" tastene. Jeg synes mitt Ultra X egner seg veldig bra til spilling. Plastknottene på F og J er tydelige nok, og jeg har aldri opplevd å skli vekk fra de tastene jeg skal trykke på under spilling. Dessuten er tastaturet stilrent og meget behagelig å skrive på. Eneste negative jeg kan komme på, er mangelen på volumjustering. Dette er veldig kjekt å ha hvis man bruker headsett i spill og vil justere volumet. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Jeg ville vurdert dette: Logitech Internet Hvis det finnes i hvit da. Locitech hadde jo Internet Navigator SE før, kanskje et av de mest populære spilletastaturene de siste årene (ihvertfall mange som elsket/elsker det). Det har dessverre gått ut av produksjon, men dette ser ut som oppfølgere. Litt mindre mediataster på det tastauret, men det er bare positivt. Dessuten er det det første Logitech tastaturet på mange år som jeg har sett uten f-lock Har de endelig skjønt at f-lock er fandens verk. Endret 10. januar 2005 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gå for eit standard-tastatur berre. Det viktigaste er at avstanden og størrelsen mellom/på knappane passar hendene dine og at du kan halde inne 3 knappar samstundes. Har høyrd at du ikkje kan det i t.d. det Ultra X Flat-tastaturet. Keytronic trur eg er bra. Men, for all del: Køyp eit godt tastatur då det er ei forbruksvare som varer omtrent like lenge som skjermen din (så lenge du ikkje har småsysken med brus i handa) =)=)=) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Det ble et Keytronic KT2001Pro, og jeg er høyst fornøyd. Kan anbefales. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Microsoft Digital Media Keyboard PRO. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Overnemnte, eller Logitech internet Pro (Min egen brukertest i signaturen) Internet pro minner meget mye om Logitech Internet Navigator SE, og er ypperlig tilpasset til spill Dinovo og UltraX er noe av det verste du kommer over til spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå