Gå til innhold

Trenger nytt tastatur. Hvilket?

Anbefalte innlegg

Beklager-skrivingen,-men-min-bror-har-sølt-brus-i-tastaturet.

Før-vask-var-alt-klissete,-og-lite-funket.-Nå-etter-en-kjapp-rens-funker-alt-unntatt-Space,-Delete-og-NumLock.

Så-trenger-jeg-jo-da-et-nytt-tastatur.

Det-er-veldig-lenge-siden-jeg-har-investert-i-et-tastatur,-så-jeg-aner-ikke-hva-som-er-bra-for-tiden.

Det-skal-ikke-koste-alt-for-mye.

(Jeg-har-brukt-Alt-32-i-emnet,pga-tre-ords-regelen,-men-gadd-ikke-gjøre-det-i-hele-innlegget-):p

EDIT:Blir-sikkert-endel-spilling,f.eks.-litt-CS+mer,-så-jeg-vil-gjerne-ha-et-tastatur-som-ikke-er-helt-elendig-til-spilling.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
UltraX og DiNovo egner seg ikke til spilling grunnet "laptop" tastene.

Jeg synes mitt Ultra X egner seg veldig bra til spilling. Plastknottene på F og J er tydelige nok, og jeg har aldri opplevd å skli vekk fra de tastene jeg skal trykke på under spilling.

Dessuten er tastaturet stilrent og meget behagelig å skrive på.

Eneste negative jeg kan komme på, er mangelen på volumjustering. Dette er veldig kjekt å ha hvis man bruker headsett i spill og vil justere volumet.

Lenke til kommentar

Jeg ville vurdert dette:

Logitech Internet

Hvis det finnes i hvit da.

Locitech hadde jo Internet Navigator SE før, kanskje et av de mest populære spilletastaturene de siste årene (ihvertfall mange som elsket/elsker det). Det har dessverre gått ut av produksjon, men dette ser ut som oppfølgere. Litt mindre mediataster på det tastauret, men det er bare positivt. Dessuten er det det første Logitech tastaturet på mange år som jeg har sett uten f-lock :wallbash:

Har de endelig skjønt at f-lock er fandens verk.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

Gå for eit standard-tastatur berre. Det viktigaste er at avstanden og størrelsen mellom/på knappane passar hendene dine og at du kan halde inne 3 knappar samstundes. Har høyrd at du ikkje kan det i t.d. det Ultra X Flat-tastaturet. Keytronic trur eg er bra.

Men, for all del: Køyp eit godt tastatur då det er ei forbruksvare som varer omtrent like lenge som skjermen din (så lenge du ikkje har småsysken med brus i handa) =)=)=)

Lenke til kommentar

Overnemnte, eller Logitech internet Pro (Min egen brukertest i signaturen)

Internet pro minner meget mye om Logitech Internet Navigator SE, og er ypperlig tilpasset til spill :)

Dinovo og UltraX er noe av det verste du kommer over til spilling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...