robstr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 jeg må for det første gratulere med nydelig arbeide på både hl2 logoen og soundcontrol'en. For det andre så burde du bruke Oransje fargede kald katoder siden hl2 merke i seg selv "skal" være oransje. http://www.hl2mods.co.uk/downloads/logo/hl2.gif og ellers så er det bare å fortsette å eksperimentere gj Lenke til kommentar
perstian Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 men jeg finner jo ingen som selger oransje katoder!! kan dere hjelpe meg? pliiiis takk for all positiv respons Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvis du setter inn en gul og en rød katode, så får du en farge som ligner veldig på oransje Lenke til kommentar
perstian Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 skal gjøre det tror jeg takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Digga det....Har akkurat samme tower selv foresten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå