WeXeL Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kabinettet ble tøft... Jeg ville kanskje puttet i noen grønne katoder!(høres kanskje sykt ut men det kan bli døds tøft ) Men det er jo min mening.... Uansett var kabinettet sykt tøft... Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg tenkte faktisk på det, men jeg bestilte før idag. Gjort er gjort. skal laste opp bilde så fort jeg får gjort alt Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) HERREGUD! blir så j***** pissed! skulle være litt "pro" så jeg pusset litt på den "firkanten" som er i endene på katodene slik at jeg fikk pakket den inn på et minimums område i kabinettet. jeg presset katoden så j***** hardt oppi at den brakk! jeg lagde også et hull i et av dekslene til 5.25" brønnen slik at jeg fikk pakket inn en "Sound Control" som ble sykt pent! men jeg kommer til å kjøpe meg 3 stk katoder til slik at jeg får lyst opp hele merket. det er ganske pent slik som det er nå, men lyset er ganske svakt... Edit: skriveleif Endret 9. februar 2005 av perstian Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Synd med den katoden da! Kan du legge ut bilde av fronten med soundcontrol? Jeg tror at HL2 merket hadde blitt tøffere hvis du hadde hatt mattet plexi og orange LEDs bak Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) siden jeg knakk den skiten så kan det hende at jeg kjøper meg oransje katoder i løpet av neste uke. faren min har kameraet med seg på jobb osv og han kommer ikke hjem før i morgen kveld, men jeg skal sjekke om jeg får oppover en kompis med digitalt kamera. Edit: Hvilke farger syns dere jeg bør ta? Bilde med blå katoder kommer i morgen! Endret 9. februar 2005 av perstian Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja kanskje de orange Katodene hadde vært fett Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 skal prøve og skaffe nok cash i løpet av uka, men jeg tviler sterkt.. blir nok til vinterferien, men jeg skal lege opp bilde i morgen slik at dere får se blå fargen. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er ikke hl2 logoen oransj? Det hadde uansett sett bra ut Lenke til kommentar
perstian Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 jaok. da forandres hele saken.. i løpet av neste uke så kjøper jeg 4stk Sunbeam katoder, MEN de har ikke oransje katoder i fra sunbeam på microplex.no så jeg lurte på om det blir nesten samme effekt om jeg blander 2røde og 2gule. Noen som har en komentar til dette? Eller skal jeg velge en annen farge fra www.microplex.no -> Casemods -> Std. kald katode ? kom med innspill. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 MINI UPDATE etter "some moves on tha dancefloor" så hadde pappa kommet hjem med kameraet slik at jeg fikk tatt noen bilder + en film., bilde 1 bilde 2 bilde 3 film (musikk i bakgrunnen ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) MINI UPDATE etter "some moves on tha dancefloor" så hadde pappa kommet hjem med kameraet slik at jeg fikk tatt noen bilder + en film., bilde 1 bilde 2 bilde 3 film (musikk i bakgrunnen ) Det funker så lenge du trykker 2 ganger Endret 10. februar 2005 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
perstian Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) laster opp filmen nå.. så den skal funke straks! syns jeg fikk til den "Sound Control"-tingen bra men som sagt: hvilke farger på katodene? (les noen poster oppover) Endret 10. februar 2005 av perstian Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg ville testet oransj, passer til hl2 Bra kamuflasje på kontrollern, ha samme farge på cd/dvd-rom også kansje? Ser bra ut dette;) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 skal spørre om microplex.no kan sende meg KUN 4stk neonlys (selges egentlig i pakke med inverter og bryter) men hvis ikke det funker.. hvilken farge skal jeg ta da? takk for all positiv respons Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kan du ikke forminske bildene litt, så det ikke tar så lang tid å "laste" de ned.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Filmen funker ikke, men bildene funker fint. (56k warning kanskje? ) Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 kul kasse ! jeg syns den var bra mekka! POST 300! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 herregud forminsk bildene litt da! Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe meg 2stk katoder, men vet ikke hvilken farge jeg skal ha... kom med forslag En med to blåe neon katoder på døra (det kunne vært en fordel med pleksi glass, eller et gjenomsiktig deksel rundt katoden) Skjek den hær sia ut Lenke til kommentar
perstian Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 takk dere må jo liksom se alle detaljene har tenkt til å skrive "Half Life 2" i tillegg under selve merket. kjøper meg flere katoder _snart_!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå