dj_j0tul Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Syns du burde vurdere blått jeg! Om du titter en gang til på HL2-coveret, så ser man jo at Gordon er ganske blå... =) Mye av "half-life" er jo disse blå/grå sement-fundament fargene... Bare coveret i seg selv, er preget av blått Bare et innspill Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 syntes den var helt knall skjønner ikke hvordan du har gjort det driotbra!!11 STÅ PÅ Lenke til kommentar
loqron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ble tøff den men lakk kabbinettet en annen farge Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 plis da.. 123123 folk har laget hl2 logoen å kabinettet sitt... det begynner å bli litt vel ekstremt... det er som om alle skulle laget hypercube plutserlig. <Nudle> Lenke til kommentar
perstian Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 jeg har hvertfall ikke hørt om/sett andre som har lagd HL2 merket på kabinettet sitt, men jeg vet ikke jeg takk for mange positive svar og etter så mye positivt så trengte jeg litt kritikk også men uansett, jeg satser på oransje/blå Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 *sende kabinettdøra si i posten til perstian* det der vart jammen drit bra! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Som sagt flere ganger før, fin mod Perstian:P Ser også at du bruker modden min som eksempel på rød katode, selv synes jeg det er litt for dårlig rød-farge, men vist du har noen led i tilleg? Beklager også til deg at flere bilder av modden min ikke er kommet, sånn som du ønsket, har hatt dårlig tid i det siste! H.kon Lenke til kommentar
perstian Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 *sende kabinettdøra si i posten til perstian* hehe Jeg har ikke vært på PC'en så mye i det siste, men det jeg tenkte på var Thermaltake UV/blacklight så skal jeg sette inn hvite UV-reaktive kabelstrømper i kabinettet slik at jeg får en pen effekt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 bra gjort. Hvis du vil få bilde til å bli lysere kan du bruke Photoshop. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 En kombinajon av gul og rød hadde kanskje funka Lenke til kommentar
perstian Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) skal fikse meg en worklog senere, men jeg skal vente til bursdagen min (som er 6. feb.) slik at jeg slipper at emnet blir upopulært og havner på bunnen med en gang slik at folk ikke får se det Test: (måtte sjekke om jeg fikk til slik som man skal gjøre på worklogs) Endret 21. januar 2005 av perstian Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fin jobb med utskjæringer da. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 hehe, takk takk Snart skal jeg kjøpe inn blå neonlys osv. legger ut bilder litt senere Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Gratulerer med dagen perstian Kul utskjering Endret 6. februar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Grattis med dagen! Update? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 takk takk Var egentlig meningen å kjøpe meg ny PC til bursdagen, men jeg venter til konf. i mai. update kommer snart! skal bare feire bursdagen først Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Gratulerer perstian! Har du bestemt deg for hvilken farge du skal ha på lysene dine? Synes også fortsatt at du burde legge ut et bilde med mer lys i rommet, eventuelt blitz. Er litt vanskelig å se detaljer på det bildet der! Lykke til med videre mod! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 takk Blå katoder med Soundreaction-"ting" slik at det blir skikkelig bra effekt!! det blir kjøpt inn snarest Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) 2x blå sunbeam katoder, 1inverter og 1soundcontrol er kjøpt inn :D Får de mest sannsynlig på onsdagen og da blir det action(jeg lager film imens jeg spiller musikk så får dere se alt i aksjon) Edit: Skriveleif was here Endret 6. februar 2005 av perstian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå