perstian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg har nå skjært ut Half Life2 merket i PC'en min. Det ble ganske kult syns jeg, men jeg lurer på hva dere syns Jeg har tenkt til å kjøpe meg 2stk katoder, men vet ikke hvilken farge jeg skal ha... kom med forslag Edit: jeg har krympet bilde, men du kan se full størrelse her Endret 9. januar 2005 av perstian Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 bildet kunne ha vært lysere, men det så veldig fint ut Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 takk Kompis av meg som også syns at bilde kunne ha vært lysere, men 1pære på rommet har gått og jeg gidder ikke å flytte på PC'en Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ble pent ja, kunne tatt seg ut med EN farge bak ikke flere Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Veldig bra! Bruk 2 gule katoder bak Lenke til kommentar
perstian Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 tenkte på 2stk Thermaltake red (en øverst og en nederst) hva tror dere? Kom med forslag til farger (ta med link) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så jo ikke ille ut nei... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Husk at rød som vanlig i katode verden betyr rosa i faktisk farge. Broddern har dette bak sin Manchester United utskjæring, og fargen passet fint så lenge Becham var i klubben. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) ingen som kan komme med forslag til farge inne i kabinettet slik at jeg får lyst opp HL2 merket? Trenger hjelp med hvilken farge jeg skal ha! Edit: har tenkte på Thermaltake Rød katode, sjekk ut katoden i akjson her Endret 11. januar 2005 av perstian Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ser bra ut så langt, men få ein lampe inn da! Det er så mørkt at det meste kan sjå bra ut. Ta eit bilde og 2 med full belysning, eventuelt blitz og eit når du er ferdig og har putta eit orange katode bak. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Husk at rød som vanlig i katode verden betyr rosa i faktisk farge. Broddern har dette bak sin Manchester United utskjæring, og fargen passet fint så lenge Becham var i klubben. morsom du :!: Og til trådstarter. Du har dremmelskillz!! Misunner deg Endret 11. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ser meget bra ut ja... Hvilket kabinett er det? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Og til trådstarter. Du har dremmelskillz!! Misunner deg takk illvit! (brukte ca 7timer ) Prodigy_: det er et Chieftech Dragon sølv som jeg kjøpte for nøyaktig 1år siden for 800kr (ukens tilbud m/PSU) Men tror dere at Thermaltake Rød katode funker eller? får den samme glowen som her regner jeg med Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ser veldig bent og fint ut. Kult! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 takk takk tar litt lang tid å svare, siden jeg har arbeidsuke med skolen og sitter oppe i lierne på jobb og surfer med ISDN "funny indeed" men takk for mange positive svar Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Men tror dere at Thermaltake Rød katode funker eller? får den samme glowen som her regner jeg med Sunbeam-katoder er visstnok litt bedre enn de øvrige merkene. Fåes på www.microplex.no bl.a. edit: og ja, ikke værst den utskjæringen Endret 11. januar 2005 av suzze Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du gå For Orange du Eller kanskje Noen blåe! Må jo ikke ha katoder kan jo gå for noe annet.. F.eks denna http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
perstian Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 nå må jeg stikke! kommer mest sannsynlig på igjen til samme tid i morgen med ISDN! ooOO Lenke til kommentar
xcv Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bra skjært, men kanskje det hadde blitt litt stiligere hvis du hadde skjært bort støttene for logoen og 2-tallet, og limt dem på plexi-plata? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bra skjært, men kanskje det hadde blitt litt stiligere hvis du hadde skjært bort støttene for logoen og 2-tallet, og limt dem på plexi-plata? nei, liker den sånn som den er. Det ser mer røft og industrialiserende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå