Gå til innhold

ufo? rare greier.

Anbefalte innlegg

Slipknot_fan: Hvordan så dette lyset ut? Beveget det seg?

Mener å huske at når jeg var liten og var på skitur, så jeg noen blinkende lys på himmelen som beveget seg. Så forsvant plutselig lysene og kom tilbake litt etterpå.

Da var jeg sikker på at det var noe ET! :yes:

Off-topic: I forrigfjor sommer så jeg og dama faktisk en komet eller noe brenne opp i horisonten! Det var dritkult! Først var det en liten lyskule som ble sterkere og større helt til den bare forsvant som en motsatt eksplosjon! Det var litt av et syn! :)

som oftest beveger ''de'' på seg. men de har også stått stille og bare pulsert.

fargene varierer, men de lyser mer rødt enn hvitt og blått. ''de'' rører på seg med ujevn fart, og det kan virke som at de hakker seg framover. noen ganger har det vært små lys som etterhvert ha blitt større som deretter startet å røre på seg, og blinke som et fly.

Sender mp3-spilleren tilbake til komplett slik at jeg får kjøpt videokamera. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske at når jeg var liten og var på skitur, så jeg noen blinkende lys på himmelen som beveget seg. Så forsvant plutselig lysene og kom tilbake litt etterpå.

Off-topic: I forrigfjor sommer så jeg og dama faktisk en komet eller noe brenne opp i horisonten! Det var dritkult! Først var det en liten lyskule som ble sterkere og større helt til den bare forsvant som en motsatt eksplosjon! Det var litt av et syn!  :)

fargene varierer, men de lyser mer rødt enn hvitt og blått. ''de'' rører på seg med ujevn fart, og det kan virke som at de hakker seg framover. noen ganger har det vært små lys som etterhvert ha blitt større som deretter startet å røre på seg, og blinke som et fly.

Du må ikke føle deg presset til å kjøpe videokamera=P. Er det virkelig ingen naboer som har kamera?

Lenke til kommentar

Off-topic: I forrigfjor sommer så jeg og dama faktisk en komet eller noe brenne opp i horisonten! Det var dritkult! Først var det en liten lyskule som ble sterkere og større helt til den bare forsvant som en motsatt eksplosjon! Det var litt av et syn!  :)

Du må ikke føle deg presset til å kjøpe videokamera=P. Er det virkelig ingen naboer som har kamera?

niet. ingen naboer. men mp3-spilleren er ødelagt, og jeg har garanti og full pakke. så hiiv o'hoi snart er kameraet mitt.

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
skal prøve å få til noen bilder, og forhåpentligvis en film eller to i løpet av neste uke. stay tuned!

den feteste filmen inneholder et objekt som snurrer rundt mens det fyker opp og ned. SKAL overtale naboen til å legge ut filmen.

Nå har det gått snart ett år, og ikke et eneste bilde? :hmm:

Har aldri hørt om noen som har så store problemer med å få kjøpt/lånt et kamera noensinne. Kanksje med unntak av alle som påstår de har besøk av Jesus på dass...

UFO, spøkelser, jesus og fandens oldemor - hver gang noen "ser" disse, så merkelig nok er det ingen som klarer å ta et bilde?

Lenke til kommentar

Observerte noe lignende her på Bryne en gang. Var akkurat som små dioder laaangt oppe i luften som blinket i et mønster. Noen ganger i noe som kunne minne om et 8-tall, andre ganger i en O. Fargene var blå og lilla. Husker jeg prøvde å se gjennom kikkerten, og jeg kom nermere, men ikke nært nok til å se det klart.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...