Gå til innhold

ufo? rare greier.


Anbefalte innlegg

UFO = Ufattelig full Oter

Saklig.

 

Like saklig som resten av tråden=P

 

"Jeg ser ufoer hver dag, men jeg gidder ikke skaffe et kamera."

har ikke tilgang på kamera. og de jeg kjenner har ikke kamera. og dessuten, jeg sparer til andre ting.

+++ Røyker ikke.

Altså, hvis du tror dette er ufoer, bør du gjøre alt du kan for å skaffe deg et kamera. For hvis du har rett er det tross alt en gigantisk sak for hele menneskeheten.

 

Og nei, jeg tror ikke på deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg tror at det er UFO'er du har sett, men jeg synes det er naivt å tro at det ikke finnes annet inteligent liv der ute. Skulle det liksom bare være én planet med liv blandt Milliarder^milliarder av planeter og "solsystemer". Det er SÅÅÅÅÅÅ lite vi vet her på jorden.

 

Mvh Audun Hagen

 

EDIT: Jo det kan jo godt hende det er UFO'er du har sett. Greia er jo at du ikke har klart å identifisere det du har sett. Flyr gjør det og. Men for all del, det kan jo være et fly likevell :p Tviler på at det er noe utenomjordisk du har sett da.

Endret av audhage
Lenke til kommentar
Ikke det at jeg tror at det er UFO'er du har sett, men jeg synes det er naivt å tro at det ikke finnes annet inteligent liv der ute. Skulle det liksom bare være én planet med liv blandt Milliarder^milliarder av planeter og "solsystemer". Det er SÅÅÅÅÅÅ lite vi vet her på jorden.

Jeg er enig at vi ikke har forutsetning for å vite om det finnes annet intelligent liv i verdensrommet. Og at annet intelligent liv kan sannsynliggjøres.

 

Poenget mitt var at observasjoner som kan styrke teoriene omkring dette bør tas alvorlig. Dersom en ser ufoer nesten hver dag, er jo det en sensasjon og en nyhet som overgår det meste av begivenheter de siste hundre årene. Dette må da i så fall dokumenteres umiddelbart. Det nytter ikke i 2005 å ikke si at en ser ufoer hver dag, for deretter å bare fortelle om det, uten å ta bilder eller filme fordi "jeg ikke har noe kamera".

Lenke til kommentar
Ikke det at jeg tror at det er UFO'er du har sett, men jeg synes det er naivt å tro at det ikke finnes annet inteligent liv der ute. Skulle det liksom bare være én planet med liv blandt Milliarder^milliarder av planeter og "solsystemer". Det er SÅÅÅÅÅÅ lite vi vet her på jorden.

Jeg er enig at vi ikke har forutsetning for å vite om det finnes annet intelligent liv i verdensrommet. Og at annet intelligent liv kan sannsynliggjøres.

 

Poenget mitt var at observasjoner som kan styrke teoriene omkring dette bør tas alvorlig. Dersom en ser ufoer nesten hver dag, er jo det en sensasjon og en nyhet som overgår det meste av begivenheter de siste hundre årene. Dette må da i så fall dokumenteres umiddelbart. Det nytter ikke i 2005 å ikke si at en ser ufoer hver dag, for deretter å bare fortelle om det, uten å ta bilder eller filme fordi "jeg ikke har noe kamera".

Enig

Lenke til kommentar
men hvorfor har flyene da landimgslysene på når de flyr feil vei?

Sikker på at det er landingslys og ikke antikollisjonslys? Nær flyplasser er det stor flytetthet, og gunstig for sikkerheten å slå på slike.

 

Ellers er det slik at endel fly under landing reduserer pådraget slik at det blir vanskelig å høre det.

 

Har du prøvd å se på disse tingene i en alminnelig kikkert?

Lenke til kommentar

Det ble så mye prat om UFO (små grønne menn) her at jeg blir helt "tullerusk" UFO = Uidentifisert Flygende Objekt, og betyr ikke automatisk små eller store for densaks skyld, grønne menn. Det kan være et uidentifisert fly, varsel greier. Kan være så mangt uten at det automatisk blir grønne menn..

Lenke til kommentar
Det ble så mye prat om UFO (små grønne menn) her at jeg blir helt "tullerusk" UFO = Uidentifisert Flygende Objekt, og betyr ikke automatisk små eller store for densaks skyld, grønne menn. Det kan være et uidentifisert fly, varsel greier. Kan være så mangt uten at det automatisk blir grønne menn..

enig. jeg tror at menneskenes første møte med utenomjordiske ikke er små grønne menn men roboter.

 

skal prøve å få tak i et kamera når månedslønnen kommer.

eller jeg må få lånt.

 

men nå er det overskyet her på harestua, så jeg får ikke sett så mye.

men sist lørdag var det en ''blinker'' over bislingen skisenter som plutselig bare forsvant.

 

Regner jo med at en samsug e700 ikke har bra nok bildekvalitet. og digital zoom misliker jeg, for da blir bildet dårligere.

 

tror jeg skal sjekke akamera og finne litt mer info om digitalkameraer.

 

++++har hatt to ukers ferie pga. personhets. så det er grunnen til at jeg ikke har kunnet svare før nå.

Lenke til kommentar
men hvorfor har flyene da landimgslysene på når de flyr feil vei?

Sikker på at det er landingslys og ikke antikollisjonslys? Nær flyplasser er det stor flytetthet, og gunstig for sikkerheten å slå på slike.

 

Ellers er det slik at endel fly under landing reduserer pådraget slik at det blir vanskelig å høre det.

 

Har du prøvd å se på disse tingene i en alminnelig kikkert?

dobbeltpost....

jeg kunne jo prøve med teleskop.. men det blir vel litt vanskelig å følge etter ''objektet''

 

jeg kunne jo bare spørre |/|etallica om å få låne kikkert

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg tror at menneskenes første møte med utenomjordiske ikke er små grønne menn men roboter.

Mener du virkelig dette? Hvordan finner du det logisk? Roboter er også menneskeskapt.

 

Ting som for oss virker logisk, er helt totalt ulogisk for eventuelt fremmende på jorda vet du. Det er rene tilfeldigheter som har gjort samfunnet som vi vet det i dag.

 

Hadde jeg f.eks hatt et barn som jeg har oppfostret i et sort lite rom i 17 år uten å ha fått sett særlig lys, lærte han alvespråk og lært han at det å gå på hendene er helt normalt. For å så slippe han fritt alene midt i New York. Hvordan tror du han har villet oppfattet alt? (ganske sprø tanke da! :innocent: håper ingen gjør noe sånt!)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk kan si "Jeg tror ikke på ufoer jeg!". Som det står et eller annet sted her : UFO er en forkortelse for "uidentifisert flygende objekt", som vil si at det er noe som flyr som enda ikke har blitt "offisielt identifisert". Dermed kan man ikke si at man ikke tror på ufoer, fordi et ekte menneske kan lage en ufo. ;)

Nok off topic: Kommer du med filmen snart eller? :)

Lenke til kommentar

Unskyld alle sammen, men jeg sier ikke "Se, der er en UFO!" om jeg ser noen lys på himmelen jeg ikke vet hva er altså.

 

Min konklusjon til dette "spørsmålet/påstanden" er at jeg tror det er noe mer enn oss der ute, men jeg tviler samtidig sterkt på at det er aliens og andre greisebomser trådstarter har sett.

 

Jeg tror at vi ikke kan se de andre "livsformene" da de ikke er som oss (ser som oss, evnt. samme type organismer (satt sammen av atomer og nøytroner osv.)) Jeg tror andre livsformer skal oppdages som en energi.

 

DET var MIN mening. Så om dere ikke er enige trenger dere ikke å mobbe ;)

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
finnes sikkert en naturlig forklaring til dette. Kan vær et tårn, fly, dårlig syn osv.

det finnes sikkert en naturlig forklaring ja, men jeg har ikke dårlig syn.

 

tror jeg skal levere tilbake creative zen touch-en min. så kan jeg kjøpe kamera.

 

denne tråden har vært et miss helt fra begynnelsen pga. manglende kamera. venter på svar fra kiomplett ang. innlevering av creative zen touch

Lenke til kommentar

Slipknot_fan: Hvordan så dette lyset ut? Beveget det seg?

Mener å huske at når jeg var liten og var på skitur, så jeg noen blinkende lys på himmelen som beveget seg. Så forsvant plutselig lysene og kom tilbake litt etterpå.

Da var jeg sikker på at det var noe ET! :yes:

 

Off-topic: I forrigfjor sommer så jeg og dama faktisk en komet eller noe brenne opp i horisonten! Det var dritkult! Først var det en liten lyskule som ble sterkere og større helt til den bare forsvant som en motsatt eksplosjon! Det var litt av et syn! :)

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...