Erik_s Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det der hadde hvert kjekt og sett håper du får til en film Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kanskje slipknot fan har filmet dette objektet, men blitt hacka av ufo'en, hvor disse skapningene har skrevet de siste postene hans? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 fant et billig kamera http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=53077&site=3 men det er vel langt ifra bra nok. Dette kamraet er bra nok! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 *venter på filmen * Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Filme kommer sikkert ikke....vi har levd i den villfarelsen at vi får sett, men nei nei Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 joda. bare håpe mye nok Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) skal prøve å få fikset film. men blider er en selvfølge. det kan ta tid, kamera må jeg spare til selv fordi ''mamma synes at leasing er noe dritt''. Endret 10. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 men hva med leasy? de har vel kameraer så det holder. forhåpentligvis får jeg lurt inn et kamera i huset. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 |\|etallica's far har filmet dette mange ganger. men jeg er ikke sikker på om han er villig til å la meg legge det ut på nett. skal spørre snarest. fant et billig kamera http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=53077&site=3 men det er vel langt ifra bra nok. hva som helst holder, dette vil jeg se! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 sett deg ned og tegn det eller no... nå trenger man ikke ett top kvalitets kamera for å ta bilde av en "ufo" heller da.. forresten så er det en god grunn til at det nesten ikke er noe ufo-bilder på dagen, hvor lett er det å se fly på dagen, blir det samme med ufo, himmelen er lys, ufo`n er lys Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Nå har jeg fått tillatelse til å legge ut stillbilder fra en av filmene. ''The Fossdal - UFO'' asap! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå har jeg fått tillatelse til å legge ut stillbilder fra en av filmene. ''The Fossdal - UFO'' asap! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Nå har jeg fått tillatelse til å legge ut stillbilder fra en av filmene. ''The Fossdal - UFO'' asap! was sagen zie? hvorfor ? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Har vel sannsynligvis noe med solobservatoriet på Harestua å gjøre... Har alltid trodd at denna karen var marsboer Endret 13. januar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Har vel sannsynligvis noe med solobservatoriet på Harestua å gjøre... Har alltid trodd at denna karen var marsboer solobservatoriet er nedlagt. jubben som holdt på oppå der er pensjonert. banna bein! ' og hvorfor blinker lysene rødt. de pulserer jo. og jeg tror ikke at gamlingen har ork til å sette i stand noe sånt over bislingen og over solobservatoriet samtidig. BTW. finnes det noen passasjerfly som ikke lager lyd, og deretter slår av alle lys og daler ned i skauen? har sjekket, og det finnes ikke ett eneste jævla spor inni der. Edit: leif Endret 13. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hehe... du tar feil, det er riktig nok nedlagt men det er fremdeles i drift og brukes av amatørastronomer og fysikklasser... Jeg var selv på klassetur der i fjor vår og fikk se ganske mye rart av planeter og galakser, støvskyer osv... stjernene var derimot veldig lite spennende å se på. Endret 13. januar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ehh, et lys som blinker rødt og grønt? Det er nok en satelitt du ser.. Har sett det mange ganger og fikk fortalt en gang at det var en eller annen satelitt. Tror nok ikke det er en UFO for dette er ikke akkurat uvanlig å se på himmelen om kvelden. Hadde det vært en UFO ville mediene ha hylt av overbegeistring. Dessuten er UFO'er mest vanlig i USA.. Virker ihvertfall som om aliensene trives best der ettersom de har blitt "observert" flest ganger der. Enten er Amerikanerne veldig glad i UFOer eller så er det US Army som holder på med et eller annet rart.. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det kjipe med UFO'er er at hver gang de blir filmet, blir filmeren veldig skjelven på hendene, kameraets oppløsning blir plutselig lusen, når filen blir overført til en data blir komprimeringen gigantisk og personen som filmet begynner plutselig å snakke særdeles rural amerikansk. Neida, hvis du har tenkt til å filme, prøv å bruke et stativ eller noe sånt, og vær på et mørkt sted så det ikke blir lysstøy. Lykke til! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Sattelitter har ikke farge. De kan se så små ut som fiksstjerner og beveger seg temmelig raskt (de som ikke er geo-stasjonære). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå