slipknot_fan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg bor på harestua, hver dag ser jeg lys som blinker i mange forskjellige farger (mest blått og rødt). noen pulserer, og noen svirrer rundt. knut (|/|etallica ) har også observert dette, og jeg vet om mange andre også. hvis jeg kunne fikset film/bilde av disse hendelsene hadde det vært utrolig fint. noen andre som vil dele slike uforklarige hendelser med de andre brukerne? Endret 9. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hver dag? ca. hver dag, og de er aldri på samme sted. dere får ikke lov til å skylde på ''værballonger''. har også lagt merke til at tv-signalene blir dårligere når jeg har sett sånne ting. edit: leif Endret 9. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ta med kamera eller videokamera hvor enn du går. Dette vil jeg se Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 skal prøve å få til noen bilder, og forhåpentligvis en film eller to i løpet av neste uke. stay tuned! den feteste filmen inneholder et objekt som snurrer rundt mens det fyker opp og ned. SKAL overtale naboen til å legge ut filmen. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hadde vært kult å sett dette her ja Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 samme ser jeg på himmelen.....ja...ett FLY! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 samme ser jeg på himmelen.....ja...ett FLY! de blinker vel blått å rødt og de? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Dette har garantert skjedd om natta. Det finnes få bilder eller filmer av såkallte "UFO'er" i verden, når det er lyst... Så det hadde vært best om du hadde filmet det om dagen når det er på det lyseste... Edit: Glemte noe. Endret 9. januar 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 patience is a virtue. fly.. jaha.. jeg ser mange fly (bor ikke langt unna gardemoen). men hvorfor har flyene da landimgslysene på når de flyr feil vei? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) oppsann Endret 9. januar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) blir nok vanskelig å filme på dagen siden jeg sjelden eller aldri har tilgang på videokamera. og nokia 3200 har jo ikke de beste specs når det gjelder bilder... Endret 9. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Lån et kamera på Thorn. skal vurdere det! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 En eller annen du kjenner har nok et videokamera. Si at du ser Ufo'er hver dag så låner han deg nok. Viktig med bevis i slike saker.. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) |\|etallica's far har filmet dette mange ganger. men jeg er ikke sikker på om han er villig til å la meg legge det ut på nett. skal spørre snarest. fant et billig kamera http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=53077&site=3 men det er vel langt ifra bra nok. Endret 9. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå