ThomasWH Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg bare lurer.... Vurderer å oppgradere fra 128 MB til 512 MB, men det blir ikke "ok" før det er 1 GB vi snakker om her. Helst vil jeg ha toppen med en gang: 8 GB! Vil filme og ta bilder og kose meg.. Hater å måtte overføre hele tiden! Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg bare lurer.... Vurderer å oppgradere fra 128 MB til 512 MB, men det blir ikke "ok" før det er 1 GB vi snakker om her. Helst vil jeg ha toppen med en gang: 8 GB! Vil filme og ta bilder og kose meg.. Hater å måtte overføre hele tiden! Hehe, det blir nok 8 Gigabyte på meg og etter hvert. Men trøsten er jo at overføringen går mye raskere på kameraer med XD enn andre kameraer. Det går i alle fall fort på Fujifilm Finepix F810. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 XD kortene er små og raske! Perfekt teknologi.. Minus EN ting: De går raskere istykker enn andre kort pga. følsomt materiale brukt ved fabrikasjon av kontaktflatene. Så.... Derfor vil jeg gar 1 GB> XD kort - Da slipper jeg å bytte hele tiden når et blir stappet! PS! Putin heter Vladimir med "V" og ikke "W" ! Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 PS! Putin heter Vladimir med "V" og ikke "W" ! Gratulerer! Da har du også avslørt at jeg ikke er den ekte Vladimir Putin! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå