Jegermaizter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Når windows er ferdig å loade med botscreen får jeg blåskjerm i ca 0.5 sek og pcen restarter seg. Rekker så klart ikke å lese noe av det som står der.. Tenkte jeg skulle laste ned bootdisk for winxp home norsk... men det finnes både med sp1 og sp2.. trengert vel ingen av de for å bare prøve å starte windows med diskett? Uansett søkte på google og på microsoft og der finner jeg bare disketter med sp2, og jeg lurte også på om det funket å bruke engelske boot discks. For de finner jeg uten sp. Ps. Det er ikke den samme pcen som det andre posten min... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Prøvd å starte pcen i sikkermodus?? Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Har prøvd.. det samme skjer Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hadde samme problem, da var det en nyinnkjøpt harddisk som var helt på jordet (den neste jeg fikk faied på SMART, etter der fikk jeg ATA100 istedenfor S-ATA, som jeg skulle ha, så jeg satt leeenge uten maskin...) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Skjedde det bare plutselig eller har du gjort noen forandringer på PCen i det siste. Umulig å si hva som er årsaken når du ikke gir noen informasjon om maskinen Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 sjekk minnet ditt. kansje en eller flere brikker er litt skada....jeg får blåskjerm med en gang jeg klokker minnet 1 mhz for mye, så kan hende at det er noe galt med det hos deg, selv om du ikke har klokka. Lenke til kommentar
wormy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 fikk blåskjermer HELE tiden før.. byttet minnebrikke, HELT fint... sjekkk om du får lånt en minnebrikke elns.. (= Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Prøvd "siste fungerende konfigurasjon/last known good configuration" i oppstartsmenyen? http://support.microsoft.com/default.aspx?...;307852&sd=tech Endret 11. januar 2005 av kjaks Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har nesten hatt de samme probleme,fikk blåskjem heile tida. Du må kanskje flashe biosen din! det gjore eg. Etter de har pcen funka heilt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå