fridss Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei Jeg har prbl. med å spille et CD spill (Kaptein sabeltann) fra harddisken. Har ikke CD spiller i laptoppen. (Har CD i dockingstasjonen på jobb) Kopierte fra CD til harddisk (Vanlig fil kopiering), og innstalerte fra hd, men når jeg starter spillet ber prgr. meg om å sette inn cd. Har noen av dere eksperter forslag til hvordan jeg kan spille spillet fra HD, uten cd spiller??? Lenke til kommentar
neb Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) du kan lage et image (ISO), og bruke deamon tools for å få maskina til å tro at du har en cd i en spillern.. Genialt program.. ISOen må du lage med et brenne program. f.eks. nero! Edit: Google er din venn! Endret 9. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
fridss Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for svar Fant gratis prgr. (burncdcc) som lager iso bilder og deamon tools på internet. Prøver å få det til imorgen når jeg har tilgang til en dockingstasjon med CD. (Har ikke brukt de prgr. tidligere) Kjempe flott du tok deg tid til å svare. Lenke til kommentar
neb Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 no problemo.. bare å sende en PM hvis det er noe du trenger svar på! og velkommen til forumet btw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå