Gå til innhold

Lydsamtale i MSN fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Er det noen som kan svare på dette? Får ikke koblet til lydsamtale i MSN. Har testet med Veiviser for lyd og video i MSN, der er alt OK. Har et int. AC 97 lydkort. Har nå prøvd med et PCI lydkort. Alt annet enn virker utenom lydsamtale i MSN. Har dessuten reinstallert XP maskinen uten at det har hjulpet.

 

*Topic endret av Rikky, ikke bruk CAPS når du skriver*

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte zonealarm brannmur før jeg bygget ny pc og la inn Norton. Men jeg måtte stenge zonealarm sin brannmur før jeg fikk forbindelse med kameraten min og kunne snakke.

 

Jeg har null problemer med ttilkoblingen med mitt nye oppsett, annet enn at msn stjeler alle nettverksressurser når jeg snakker i mic, selv om jeg prøvde å bruke netlimiter.

 

Men prøv å steng brannmuren din i et øyeblikk og forsøk å koble opp micen

Lenke til kommentar
i servis pack 2 er portene sperret men ikke i sp1  husker ikke akkurat nå hvilke porter det var men, skal se om jeg finner det ut

 

Hmm..kan det være derfor jeg har problemer med at msn stjeler hele linja når jeg bruker mic?

 

Vi måtte gå over til yahoo messenger voice, som funker bra, men msn har klart best lydkvalitet av alle de programmer vi har testet. Og vi har testet 6-8 forskjellige programmer for voice-over-nett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...