bambam Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Heisann! Nå sitter jeg her og klør meg i hodet. Særemne skal være inne i morgen, og jeg har selvfølgelig ikke klart å få noe spesiellt ned på tastaturet. Planen var jo å få gjort det i helga, men det gikk jo i dass. Da jeg gikk på en "liten" smell med bilen min på fredags kvelden Mitt emne er følgende : Lars Saabye Christensen. Men jeg kan gjerne skifte det Er det noen kjekke sjeler ute her som vil hjelpe en yngre gutt i sitt siste skoleår? Så har jeg noe å skrive ut ifra hvertfall. For jeg kommer virkelig ingen vei Mvh Endret 9. januar 2005 av bambam Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Liten utfordring: Tom Clancy Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Har du tenkt å skrive en særoppgave på noen få timer? Skal ikke det være på mellom 30 og et par hundre sider? Hva med Amalie Skram da? Lykke til, det trenger du Endret 9. januar 2005 av Dasset Lenke til kommentar
bambam Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 En utfordring har jeg allerede Og den er stor. Ser ut som det er lite å hente gratis her. Så jeg får skrive til krampa tar meg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 syke syke mann! Du skal lissom ha lest tre bøker av en nordisk forfatter, skrive om alle tre bøkene og forfatteren! Godt du tar skolen seriøst Lenke til kommentar
bambam Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Dette går så bra så Snart ferdig med bok 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tenker noen er "syke" i morgen, ja. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Send meg en PM når du får den tilbake og fortell resultatet Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Sittet oppe rundt nå, og sitter igjen med Etterord.... Har nå 1 time igjen til deadline :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kan forestille meg kvaliteten på det ferdige produktet Jaja, du stryker nok ikke da Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Skrev rundt ja. Ble helt ok ifølge meg selv, men gjenstår å se. Resultat kommer nok innen onsdag Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Da har jeg fått resultatet som lyder meget bra mht. situasjonen En 4, riktignok svak. Men alikevell en firer. Tilsvarer vell M minus på de eldre karakter-oppleggene... Godt fornøyd Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 wow, det kom fort. Resultatet altså. Ikke verst for såpass kjapp jobbing.. Bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hoho. En firer kan du ikke klage på i din situasjon, nei. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) syke syke mann! Du skal lissom ha lest tre bøker av en nordisk forfatter, skrive om alle tre bøkene og forfatteren! Godt du tar skolen seriøst Says who..? Leste aldri en bok på VGS. Hvorfor lese en bok når man kan lese et par referater på Internet..? @trådstarter: Grattis, godt arbeid på kort tid. Endret 15. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå