albions Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er dette kabinette noe bra http://www.databutikken.com/no/default.php...d=ASPXD2BLC-400 Og passer mitt hk inn i det har eit Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250 hk Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har det kabinettet der. Jeg syns den er bra nok for min del, to vifter følger med. En på sida på plexivinduet, den andre vifta på topp. Hovedkortet passer nok til kabinettet Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hmm... 750 kr for det kabinette er ikkje verst egentlig . Kor ligger psu`en og bråker viftene og psu`en mye ? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har pc'en på rommet og lar den stå på døgnet rundt. Viftene bråker ja, siden det er standard vifter. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Den er billigre på på mamoz om du ser i PRISGUIDEN Hvordan mamoz er som nettbutikk må du ikke spørre meg om, og hvordan psuen er så billig tyder vel bare på at det ikke er av veldig høy kvalitet. Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg ville ikke kjøpt dette kabinettet invisterer du litt mer så kan du få et bedre kabinett. men ligg meg til på msn så kan jeg sende deg bilder av mitt kabinett. PM meg for email Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå