LarsP Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Du forventet deg en slash-fest denne gangen og? Jeg syns Kill Bill 2 er suverent overlegen den første... Fullstendig enig. Eneren var grei på sin måte, men toeren var en mye mer fullkommen film med magisk stemning, gode dialoger og fantastiske bilder/musikk. Den reddet Kill Bill-konseptet for min del. Begge Kill Bill-filmene er megaoppskrytte. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Syns Kill Bill 1&2 er skikkelig hypet opp. Hva gjør dem så fantastisk bra? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 ken park ! Fy faen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Syns Kill Bill 1&2 er skikkelig hypet opp. Hva gjør dem så fantastisk bra? Tarentino-dialog: Check Kung-fu: Check Hun hotte jenten på Battle Royale: Check Michael Madsen: Check Hva mer trenger man? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Troja, Den var berre kjedeleg, Kanskje fordi eg var lei slike filmar når eg såg den ? Egentlig var den så kjedelig at eg såg ikkje heile ein gong.. Edit: gløymte eit ord Endret 26. juni 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Syns Kill Bill 1&2 er skikkelig hypet opp. Hva gjør dem så fantastisk bra? Tarentino-dialog: Check Kung-fu: Check Hun hotte jenten på Battle Royale: Check Michael Madsen: Check Hva mer trenger man? Filmmusikken. Check. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Er det lov å ta med en film som bare jeg liker, men som alle andre IKKE liker??? Det er ikke lov nei? Vel, jeg gjør det allikevel --> SVIDD NEGER! Da er vi 2 filmer som kun jeg ikke liker er ace ventura og filmer med Jim carey (eller whatever). HATER ansiktet hans, at han skal overdrive uttrykk hele tia. Eneste film jeg kan se med han er dum og dummere... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Kingdom Of Heaven var en kjedelig tullefilm.... Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Er det lov å ta med en film som bare jeg liker, men som alle andre IKKE liker??? Det er ikke lov nei? Vel, jeg gjør det allikevel --> SVIDD NEGER! Da er vi 2 filmer som kun jeg ikke liker er ace ventura og filmer med Jim carey (eller whatever). HATER ansiktet hans, at han skal overdrive uttrykk hele tia. Eneste film jeg kan se med han er dum og dummere... Jeg antar du ikke har sett Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Se den umiddelbart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Og Man on the Moon, og Truman Show. Og Pecan Pie . Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Det virker som om alle liker Pulp Fiction. Jeg synes det er en bedriten film. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Apocalypse Now! Pirates of the Caribbean Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 og det der Star Wars greiene Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Synes "One Night in Paris" er temmelig oppskrytt.. Lenke til kommentar
r Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg liker ikke Ringenes Herre noe særlig. Har bare sett én film, og den appellerte ikke nok til meg at jeg bare måtte se de andre. Skal nok gi filmen(e) en sjanse til en gang jeg føler for det, men tviler på at det kommer til å forandre noe.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Pirates of the Caribbean ble vell aldri hyppa opp noe særlig. Personlig kan ikke fatte hva som er så bra med StarWars. Rett og slett kjedelige filmer. EDIT: Unnskyld, skal ikke kommentere.. Endret 27. juni 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Riddick... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Slenger meg på 5th element forslaget på første side.. den filmen og the Whole Ten yards har gjort at jeg mistet all min respekt for Bruce Willis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå