Godfather Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 De gamle Star Wars filmene er overvurdert. Du liker de nye bedre? Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 van Helsing Man on Fire (synes egentlig den var litt fæl jeg ) Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg skal ikke begynne å kritisere i "forumets minst likte film" tråd stil. Men jeg kan ikke forstå at du ikke liker bla. "Apocalypse Now", "Adaptation", "Star Wars 4-6", "Lotr", "Being John.." eller "Usual Suspects"!! (Ja, jeg baserer dette mainly på wh1tes liste) Et av livets mysterier. -------------------------------- Filmer alle liker untatt Kyrre: - "Buddy" - "Hawaii, Oslo" - "King - fækkings Arthur" og alle andre Brucheimer Produksjoner (Kanskje først og fremst "Pearl Harbor"?) - Til en viss grad "Snatch" Dette var alt jeg kom på. EDIT: Glemte "Independence Day". Endret 18. januar 2005 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 LOTR = langstrekt The Grudge = latterlig Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 LOTR = langstrektThe Grudge = latterlig du har så evig rett gutt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Texas Chainsaw Massacre (alle sier den er så skummel.. men det er den slett ikke, bare litt spesiell) Edit: Også et par andre filmer som i hvert fall VAR populære: Sound of Music, Mary Poppins, Trollmannen fra Oz = drittfilmer for å bruke et sterkt uttrykk ( ). Endret 18. januar 2005 av svamp Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 The Grudge = latterlig Jeg tviler sterkt på at du er en av få som faktisk mislikte den filmen, det er nok heller motsatt. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 De første jeg kommer på: The Terminal The Butterfly Effect Star Wars Black Hawk Down Lenke til kommentar
os Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 van Helsing Mange som liker den? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Pirates of the Carribean. Ringenes Herre: Ringenes Brorskap. Starwars. Mongoloand + m.m. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er det lov å ta med en film som bare jeg liker, men som alle andre IKKE liker??? Det er ikke lov nei? Vel, jeg gjør det allikevel --> SVIDD NEGER! DrE Lenke til kommentar
Timur Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ...Filmer alle liker untatt Kyrre: - "Hawaii, Oslo".. Skal være enig i den, og de har jammen gjort dårlig reserch. Scenen med han gutten på sykehus var så feilaktig som det går. Så jo ut som et lager stæsja fult av apparater som ikke trengs. Skjønner forresten ikke hva som er så galt med LOTR? Nå har jeg lest bøkene, kanskje det kan ha noe med det. Starwars er nok noen av de kjedeligste filmene jeg har sett btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg skal ikke begynne å kritisere i "forumets minst likte film" tråd stil. Men jeg kan ikke forstå at du ikke liker bla. "Apocalypse Now", "Adaptation", "Star Wars 4-6", "Lotr", "Being John.." eller "Usual Suspects"!! (Ja, jeg baserer dette mainly på wh1tes liste) Et av livets mysterier. Trenger du å forstå noe da? Jeg liker nesten alle filmene på listen min (utenom filmer som Adaptation og Being John Malkovich), men synes de er oppskrytt. Trenger ikke være trangsynte her. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Grease. Finnes det en jente som ikke liker den? "Å, ja den er så bra". Da er svaret mitt et klart og tydelig nei . Når de danser på bilen og alt det der.... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 første som detter inn i hodet mitt er star wars Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du forventet deg en slash-fest denne gangen og? Jeg syns Kill Bill 2 er suverent overlegen den første... Fullstendig enig. Eneren var grei på sin måte, men toeren var en mye mer fullkommen film med magisk stemning, gode dialoger og fantastiske bilder/musikk. Den reddet Kill Bill-konseptet for min del. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (...) (Kanskje først og fremst "Pearl Harbor"?) (..) Nå er det vell ingen som liker Pearl Harbor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå